اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خبر داد

احداث 177 مدرسه در قم از سال 75

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از احداث 177 مدرسه از سال 75 تاکنون خبر داد.

احداث 177 مدرسه در قم از سال 75

سیدمهدی حائری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز فعالیت اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سال 55 اظهار کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم زیر مجموعه سازمان نوسازی مدارس کشور بوده که در سال 75 در استان قم تاسیس شده است.

وی با اشاره به اهداف اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و مقاوم، متناسب با اولویت‌ها در چارچوب خاص از جمله اهداف این اداره ‌کل است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خاطر نشان کرد: این اداره استقرار مدارس و سایر فضاهای آموزشی و پرورشی در مناطق مختلف را بررسی کرده و تغییراتی از نظر مسائل جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی را در نظر می‌گیرد.

وی عنوان داشت: احداث بنای مدارس و سایر ساختمان‌های آموزشی و پرورشی، توسعه، ترمیم و نوسازی ساختمان‌های موجود از دیگر فعالیت‌های اداره کل نوسازی است.

حائری با اشاره به فعالیت‌‌های اداره‌ کل نوسازی از سال 75 گفت: تاکنون 177 مدرسه با 2 هزار و 43 کلاس درس، شش کانون، 14 نمازخانه، 22 سالن و 21 فضای اداری احداث شده است.

وی خاطر نشان کرد: تخریب و بازسازی 64 مدرسه با 577 کلاس درس با 96 هزار و 975 مترمربع زیربنا از دیگر فعالیت‌های این اداره کل است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم مقاوم‌سازی 14 باب مدرسه با 253 کلاس درس و 31 هزار و 10 مترمربع زیربنا را از دیگر فعالیت‌های اداره‌ کل نوسازی ذکر کرد.

وی یادآور شد: تاکنون برای تعمیر فضاهای آموزشی 67 میلیارد و 952 میلیون و 618 هزار ریال و برای تجهیز آنها 53 میلیارد و 686 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول