اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه فرهنگ استاندارد صورت گرفت

انعقاد 5 تفاهمنامه استاندارد با مراکز دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری از انعقاد پنج تفاهمنامه همکاری مشترک بین این اداره‌کل با مراکز علمی و دانشگاهی خبر داد.

انعقاد 5 تفاهمنامه استاندارد با مراکز دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله نظری بعد از ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری با مراکز دانشگاهی این استان اظهار داشت: در راستای استفاده از توان علمی مراکز دانشگاهی و همچنین به منظور توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد تفاهمنامه‌هایی مابین اداره‌کل استاندارد چهارمحال و بختیاری و دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه شهرکرد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز پیام شهرکرد منعقد شد.

وی افزود: این تفاهمنامه‌ها به منظور استفاده مطلوب از توانایی‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی و اداره‌کل استاندارد در راستای اجرای کارآفرینی، کارورزی، کارآموزی و پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی منعقد شده است.

نظری بیان داشت: از جمله فعالیت‌های مشترک اولویت‌دار در این تفاهمنامه‌ها عناوین تحقیقاتی‌، پیشنهادی، ارائه خدمات علمی و آزمایشگاهی، مشارکت و همکاری در تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی، بازدید علمی محققان و دانشجویان از امکانات و تجهیزات اداره‎کل استاندارد، انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه‌های تحقیقاتی مصوب با نام مشترک دانشگاه و اداره‌کل استاندارد، همکاری در توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در سطح جامعه و دانشگاه و ارائه خدمات آموزشی، علمی و تحقیقاتی است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: انعقاد این تعداد تفاهمنامه با مراکز علمی و دانشگاهی در راستای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده این اداره تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: این تفاهمنامه‌ها در بهبود روابط این اداره‌کل با مراکز علمی و تحقیقاتی موثر است و منجر به تسریع در دستیابی به اهداف مورد نظر است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول