اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

در طرح تربیت حافظان قرآن کریم 4 هزارنفر ثبت‌نام کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در طرح تربیت حافظان قرآن کریم 4 هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

در طرح تربیت حافظان قرآن کریم 4 هزارنفر ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی‌مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح حافظان قرآن کریم که 4 سال به طول می‌انجامد 25 هزار نفر در سطح مقدماتی در استان آموزش داده خواهند شد.

حسینی‌مقدم تصریح کرد: ثبت‌نام از علاقمندان به حفظ قرآن کریم از 21 تیرماه شروع شده و تا اول مهرماه سال‌جاری ادامه دارد. تاکنون 4 هزار نفر در سامانه طرح آموزشی قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند  و روز به روز بر تعداد علاقمندان افزوده می‌شود‌.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه در برخی از مناطق چون امامزاده احمد سنقر و خانه‌های نور در شهر کرمانشاه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: فاز ابتدایی طرح حافظان قرآن کریم در یک دوره 7 ماهه از هفته آینده آغاز می‌شود و تا اول اسفند ماه ادامه دارد.

وی ادامه افزود: 200 مربی‌کار آموزش قرآن کریم را در سطح استان کرمانشاه به عهده خواهند داشت که در این راستا یک دوره کارگاه توجیهی که از اساتید معاونت جامعه‌الزهرا در آن شرکت داشتند در کرمانشاه برگزار شد.

حسینی‌مقدم با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در سه رده سنی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها 3 سطح آموزشی در نظر گرفته شده است‌، به این صورت که در رده سنی 6 تا 12 سال حفظ جزء سی‌ام قرآن آموزش داده می‌شوند، رده سنی 12 تا 18 سال آموزش جزء یک و سی و گروه سنی بالاتر از 18 سال جزء یک، دو و سی‌ام آموزش داده خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول