اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

خبرنگاران آینه جامعه هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خبرنگاران و نشریات آینه جامعه مردم هستند.

خبرنگاران آینه جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام اسماعلیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران لرستان در خرم‌آباد گفت: کسانی که در حوزه رسانه کار می‌کنند، هادی خبری بین مردم و مسئولان هستند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری کاری شایسته و ارزشمند است، اظهار داشت: تمام نشریات امروز در لرستان در خط مقدم هستند و ما هیچ نشریه‌ای که در خارج کار کند، نداریم.

اسماعیلیان افزود: انتظار ما از مدیران این است که نظارت کافی و کاملی بر روابط عمومی‌ها در بحث آگهی و رپورتاژ دادن داشته باشند و در این زمینه عدالت لازم را داشته رعایت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: باید توجه داشته باشیم که بین شغل خبرنگاری و حرفه خبرنگاری فرق ایجاد شود، تا همه‌ افراد یکسان نباشند و عدالت لازم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه خوش‌بختانه در چند سال اخیر نشریات استان لرستان روند رو به رشدی داشته است، تصریح کرد: رسانه‌ها باید گوشه‌ای از مباحث‌شان را به امر به معروف و نهی از منکر، نماز، جهاد و معارف الهی اختصاص بدهند و ضمن اینکه واسط بین مردم و مسئولان هستند، تعادل بین این دو را به خوبی ایجاد کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید سعی کنند چند صدایی باشند، زیرا تک صدا بودن خیانت به نظام است.

وی گفت: به فضل الهی امسال در لرستان خانه مطبوعات راه‌اندازی شده و ما نیز تمام اهرم‌ها را در زمینه کمک به خبرنگاران به کار می‌بریم.

در ادامه این مراسم از خبرنگاران لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول