اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شوشتر:

امانت‌داری خبرنگاران اصلی‌ترین رسالت آنها است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: امانت‌داری خبرنگار در انعکاس مطالب اصلی‌ترین رسالت خبرنگاران در فعالیت‌های مطبوعاتی است.

امانت‌داری خبرنگاران اصلی‌ترین رسالت آنها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سیدمحمد رضا بنی‌هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان شوشتر اظهار داشت: ثبت وقایع از وظایف خبرنگاران است و این کار بسیار دشوار و مسئولیت آفرین است و باید بر سه اصل دقت، امانت‌داری و سرعت در انتشار اخبار توجه ویژه داشت.

وی افزود: اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران اطلاع رسانی به جامعه است و خبرنگار نباید در اطلاع‌رسانی نظرات خود را نیز دخیل کند و به این دلیل باید کوشید تا تنها منعکس کننده خبر باشیم نه تحلیل کننده مسائل که در چنین شرایطی از حد انصاف خارج خواهیم شد.

بنی‌هاشمی با اشاره به اینکه اخبار باید با نهایت دقت منتشر شود، خاطرنشان کرد: اخبار را باید با نهایت دقت و سرعت منتشر کرد ولی باید توجه داشت که نباید دقت فدای سرعت شود و به این دلیل باید کوشید در حداقل زمان دقیق‌ترین خبر ممکن را برای درج آماده کرد.

وی با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران شوشتر افزود: برای رفع مشکلات صنفی خبرنگاران شوشتر هر تلاشی لازم باشد انجام می‌دهم و این اقدامات کوچک‌ترین کاری است که می‌توان برای خبرنگاران انجام دهیم و در این باره کوتاهی نخواهیم کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر تأکید کرد: در مقابل خبرنگاران و آنچه مورد نیاز آنهاست مسئول هستم و برای انجام وظیفه از همه توان خود و اداره ارشاد اسلامی شوشتر استفاده می‌کنم.

بنی‌هاشمی با اشاره به اینکه جای زوج فرهیخته شوشتری در روز خبرنگار خالی است، افزود: باید یاد و خاطره زهره افتخاری و حسین‌ زراعتکار را در این روز گرامی بداریم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول