اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

دولت‌های نادان مقابل سوریه در دام استکبار گرفتار می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: دولت‌های نادانی که با ثروت‌های بادآورده خود در خدمت استکبار قرار گرفته‌اند، روزی همین خدعه دامن آنها را خواهد گرفت.

دولت‌های نادان مقابل سوریه در دام استکبار گرفتار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان با تسلیت شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: همه باید از زندگی امام علی (ع) الگوبرداری کنیم زیرا آن حضرت چشمه وجودی علم و معرفت را در انسان زنده می‌کند.

وی به روز قدس اشاره کرد و افزود: روز قدس روز اسلام است و وظیفه همه مسلمانان است که در این روز شرکت کنند و همچون گذشته مشت محکمی به دهان استکبار و ایادی‌اش بزنند.

خطیب جمعه چابهار تصریح کرد: در موضوع کشور سوریه که در حال حاضر مردم حجاز، قطر و ترکیه در خدمت استکبار قرار گرفته و نقطه مقابل سوریه ایستاده‌اند بدانند که با دست‌های خود در حال نابودی مردم سوریه هستند.

موسوی بیان داشت: همچنین کشورهایی که با پول و ثروت در خدمت استکبار در آمده‌اند نیز هشدار داده می‌شود که روزی این کمک‌ها و حمایت‌هایشان از استکبار، دامن آنها را فرا می‌گیرد و خود در آتش آن می‌سوزند.

وی به زندگی ساده و پر از تلاش حضرت علی (ع) اشاره کرد که ایشان به منظور اینکه به کسی محتاج نباشند با دست مبارک خود چاه حفر می‌کرد و به کشت و کار می‌پرداخت و از دست رنج خود بهره می‌برد لذا بر ما مردم ایران است که از زندگی آن بزرگوار درس بگیریم و الگوبرداری کنیم و با تکیه بر توان خود در اقتصاد داخلی کشورمان تلاش کنیم تا به خودکفایی برسیم.

امام جمعه چابهار از حضور گسترده و با شکوه مردم این شهرستان به ویژه جوانان به خاطر شرکت در مراسم لیالی قدر و عزاداری شب‌های ضربت‌خوردن و شهادت امام علی (ع) تقدیر کرد.

موسوی همچنین از تلاش و زحمات نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی شهرستان چابهار به دلیل برقراری امنیت در شب‌های عزاداری و لیالی قدر تشکر کرد.

به گزارش فارس مردم روز‌ه‌دار و مؤمن شهرستان چابهار در ابتدای خطبه‌های نماز جمعه در سوگ مولای متقیان نشستند و در عزای آن امام عدل و داد اشک ماتم ریختند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول