اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی ابهر:

روز قدس روز وحدت امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی ابهر گفت: روز جهانی قدس روز وحدت امت اسلامی و همه مسلمانان جهان است.

روز قدس روز وحدت امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، امرالله گل‌محمدی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه روز قدس روز وحدت امت اسلامی است، اظهار داشت: باید در این روز شعارهای وحدت‌آمیز در راستای آزادی قدس سر داده شود.

وی افزود:‌ روز قدس نماد انسجام، اقتدار و حق‌طلبی دنیای اسلام برای اعاده‌ حقانیت مردم مظلوم فلسطین و راهپیمای روز جهانی قدس فرصتی مناسب برای برائت و دوری جستن از ماهیت پلید رژیم صهیونیستی است.

بخشدار مرکزی ابهر با تاکید بر لزوم حضور پرشور و یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: قدس محور هویت و همان امتی است که مستضعفان را وارثان واقعی زمین می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل بوده و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان است.

وی با بیان اینکه حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین، نشان از عشق و ارادت آنان به انقلاب است، خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران است چرا که امروز خطر رژیم صهیونیستی متوجه خاورمیانه و سرزمین‌های اسلامی است که در این راستا مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی تنها راه سربلندی اسلام و مسلمانان است.

گل‌محمدی اضافه کرد: فلسطین حساس‌ترین منطقه از نظر جغرافیایی و تاریخی بوده و اکنون نیز حساس‌ترین دوران است و شمارش معکوس عمر منحوس رژیم صهیونیستی آغاز شده و استکبار جهانی تلاش می‌کند که این مرده را زنده کند.

وی با بیان به اینکه دشمنان نظام و انقلاب تلاش دارند که جلوی پیشرفت، توسعه و ترقی این کشور را بگیرند، تصریح کرد: آنها با وجود جوانان این مرز و بوم هرگز نمی‌توانند به خواسته‌های خود برسند.

بخشدار مرکزی ابهر با تأکید بر لزوم ولایت‌پذیری تمامی آحاد جامعه خاطرنشان کرد: همگان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و با تمامی تلاش در مسیر توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول