اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره:

روز قدس امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: روز قدس سال جاری از حساسیت بیشتری برخوردار است.

روز قدس امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی ظهر امروز در جمع مسئولان برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امروز پس از گذشت سال‌ها این مراسم باشکوه هر چه تمام‌ در سراسر ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به مسایل فعلی که در کشور اسلامی سوریه داریم ملت‌های مسلمان به وحدت و اتحاد بیشتری نیاز دارند و روز قدس فرصتی است تا ملت‌های مسلمان یکپارچه خشم و انزجار خود از کشورهای توطئه‌گر و استکبار را فریاد بزنند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره به شکست برنامه‌های استکبار در زورگویی و حاکمیت بر دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: روز قدس به مردم و مسلمانان جهان جان تازه می‌‌بخشد و قدرت مقابله با یاوه‌گویی و زورگویی دشمنان اسلام را موجب خواهد شد.

در این جلسه فضاسازی و تزئینات مناسب شهری به ویژه مسیر راهپیمایی با موضوعیت روز جهانی قدس، پاکسازی کامل مسیر اصلی راهپیمایی و تامین سیستم صوتی مراسم با هماهنگی سپاه ناحیه خرم‌دره مقرر شد.

همچنین مقرر شد سپاه ناحیه خرم‌دره نسبت به هماهنگی و همکاری بسیج خواهران به منظور نظم بخشیدن بیش از پیش به صفوف خواهران در مصلی نماز جمعه، فراخوان و دعوت از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت به منظور شرکت پر شور در مراسم و هماهنگی و همکاری برای اجرای برنامه‌ها از قبیل گوینده شعار، مجری ، قاری و قرائت قطعنامه با همیاری آموزش و پرورش را صورت دهد.

در این جلسه مقرر شد چاپ تراکت مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به تیراژ یک هزار برگ، تصویربرداری مناسب از مراسم و تحویل به موقع به روابط عمومی فرمانداری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره اقدام شود.

استقرار صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین در مسیر اصلی راهپیمایی، و پاکسازی مسیر اصلی راهپیمایی از خودروهای پارک شده از دیگر مصوبه‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول