اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

رویانیان میهمان روز قدس وارثان قیام 15 خرداد خواهد بود

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به برنامه‌های روز قدس ورامین گفت: محمدرضا رویانیان با حضور در راهپیمایی روز قدس در جمع مردم ولایی ورامین سخنرانی می‌کند.

رویانیان میهمان روز قدس وارثان قیام 15 خرداد خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ساعتی پیش در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز قدس شهرستان ورامین اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس میراث ارزشمندی از حضرت امام (ره) است که امروز برای تمام جهانیان به یادگار مانده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه حساسیت حوادث سال جاری اهمیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را فزونی بخشیده است، از همه دستگاه‌ها خواست در این راستا تلاش جدی داشته باشند.

وی در تشریح برنامه‌های روز قدس شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: درج جملاتی از حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ مکاتبات اداری از روز شنبه 21 مرداد به مدت یک هفته، تهیه و نصب بنرهای تبلیغی توسط ادارات و نهادها و مجامع و اتحادیه‌های صنفی در سطح خیابان‌ها و میادین، تامین وسیله ایاب و ذهاب راهپیمایان توسط شهرداری و بخشداری از جمله این مصوبات است.

محمودی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی مناسب به ائمه جماعات و مبلغان اعزامی به روستاها توسط اداره تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد برای استفاده از فرصت شب‌های قدر و حضور در راهپیمایی، اطلاع‌رسانی و زمینه‌سازی حضور اصناف در مراسم توسط اداره صنعت و معدن و تجارت، اطلاع‌رسانی و پوشش مناسب مراسم توسط واحد مرکزی خبر، تهیه و تکثیر بروشور ویژه قدس توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا از دیگر برنامه‌های روز جهانی قدس است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی مراسم از طریق سیستم پیامک توسط فرمانداری، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و اداره تبلیغات اسلامی و سایر نهادها، زمینه‌سازی حضور فعال بسیجیان در راهپیمایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تهیه پرچم فلسطین و بحرین برای راهپیمایی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، تهیه و نصب بنر در میادین توسط روابط عمومی شهرداری و برگزاری مراسم تحلیل سیاسی ویژه قدس در کلیه ادارات و نهادها توسط مدیران با پیگیری فرمانداری نیز برای بزرگداشت روز جهانی قدس مصوب شد.

امام جمعه موقت ورامین زمینه‌سازی ساخت آدمک و دست نوشته توسط آموزش و پرورش و بسیج اصناف و پایگاه‌های بسیج، ارسال پیام ویژه راهپیمایی توسط اداره مخابرات، هماهنگی با نشریات برای درج مطالب پیرامون قدس توسط اداره ارشاد اسلامی، فعال کردن کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد توسط اداره ارشاد، برپایی ایستگاه نقاشی و قرآن بخوان جایزه بگیر در محل نماز جمعه ویژه نوجوانان توسط کانون هدایت از برنامه‌های دیگر ستاد برگزاری روز قدس است.

محمودی در ادامه آغاز راهپیمایی روز قدس ورامین را ساعت 11 اعلام کرد و گفت: راهپیمایی از مسجد صاحب الزمان (عج) آغاز می‌شود و راهپیمایان به سوی میدان امام خمینی (ره) و سپس به سوی میدان امام حسین (ع)، کمربندی شهید بهشتی حرکت می‌کنند و در نهایت در مسجد جامع تجمع می‌کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در ارتباط با راهپیمایی دیگر بخش‌های شهرستان ورامین عنوان کرد: راهپیمایی در قرچک، جوادآباد و خیرآباد نیز از ساعت 11 آغاز می‌شود و راهپیمایان به سوی مصلاهای نماز جمعه حرکت می‌کنند.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به سخنران روز قدس راهپیمایی ورامین گفت: محمدرضا رویانیان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور نیز با حضور در جمع مردم ولایی، شهید پرور و همیشه در صحنه ورامین سخنران راهپیمایی روز قدس این شهر است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول