اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشت:

حضور مردم در روز قدس گسترده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رشت گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس به صورت گسترده حضور می‌یابند و اعلام می‌کنند که غده سرطانی صهیونیسم باید از منطقه کنده شود.

حضور مردم در روز قدس گسترده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه رشت تقوا را موجب دوری انسان از زشتی‌ها دانست و اظهار کرد: انسان نباید به دنبال دنیاپرستی باشد.

وی، با بیان اینکه دنیا محل تجارت انسان برای آخرت است، افزود: علی (ع) فرمود حرف حق را بزنید اگر چه به ضررتان باشد و دشمن ظالم و یاور مظلومان باشید.

خطیب جمعه رشت دنیای استکبار را ظالم و چپاولگر خواند و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر این ظالمان و چپاولگران ایستاده است.

وی، افزود: اسلام القاعده و کسانی که با مردم سوریه می‌جنگند اسلام خوارج است که حتی بر کودکان و زائران خضرت زینب (س) رحم نمی‌کنند.

قربانی، در ادامه سالروز بازگشت آزادگان به وطن را گرامی ‌نگه‌داشت و گفت: آزادگان بزرگ‌ترین جهاد را در دفاع مقدس انجام دادند و پشتوانه انقلاب شدند.

وی، با اشاره به فضیلت شب‌های قدر ابراز کرد: شب قدر سه مرحله دارد که در شب نوزدهم اعمال افراد اندازه‌گیری می‌شود و شب بیست و یکم میزان اعمال را تحکیم می‌کنند و شب بیست و سوم نیز پرونده انسان امضا می‌شود.

امام جمعه رشت با تصریح بر اینکه حزب‌الله لبنان در سال 85 در مقابل صهیونیسم ایستاد و 33 روز مقاومت کرد، افزود: حزب‌الله توانست رژیم صهیونیستی را شکست دهد.

وی به حوادث سوریه اشاره کرد و یادآور شد: صهیونیسم می‌خواهد سوریه را از بین ببرد و تروریست‌ها به سوریه حمله کردند و قصد دارند پایگاه مقاومت را از بین ببرند اما نور خدا جهانگیر می‌شود.

قربانی به فرا رسیدن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در این روز مردم به صورت گسترده می‌کنند و اعلام می‌دارند که غده سرطانی صهیونیسم باید از منطقه کنده شود.

به گزارش فارس، به دلیل نامساعد بودن وضعیت جسمانی آیت‌الله قربانی، نماز عصر به امامت حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امام جمعه موقت رشت اقامه شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول