اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

روز قدس، روز اعلام انزجار از صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به اهمیت روز قدس برای مسلمانان جهان گفت: روز قدس، روز اعلام انزجار از صهیونیسم جهانی است.

روز قدس، روز اعلام انزجار از صهیونیسم جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر سفارش به تقوا را با وصیت‌نامه حضرت علی (ع) آغاز کرده و اظهار داشت: انسان مهم‌ترین مسائل و مطلبش را در آخرین لحظه بیان می‌کند.

وی افزود: حضرت علی(ع) بعد از ضربت خوردن فرزندان خود را خطاب کرده و می‌فرماید از خدا بترسید و به طرف دنیا حرکت نکنید و در تمام کارهایتان منظم باشید و در بین مردم آشتی بر قرار کنید.

امام جمعه ابهر با اشاره به دیگر بند وصیت مولای متقیان به فرزندان خود در مورد مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر افزود: امام به فرزندان خود وصیت می‌کند که امر به معروف و نهی از منکر را وا مگذارید که در آن موقع بدترین شما بر شما مسلط می‌شود.

وی افزود: در جامعه امروزی با عمل‌کردن به این توصیه ما به یک جامعه آرمانی می‌رسیم، جامعه آرمانی که در آن ظلم و ستم نباشد و عدالت به نحو مطلوب اجرایی و فقر و مسکنت از آن ریشه‌کن ‌شود.

رحیمی ادامه داد: اگر دنیای امروزی به این اساسنامه که واقعا یک منشور حکومتی است، عمل می‌شد، امروزه شاهد این همه جنایات نبودیم.

وی با اشاره به توصیه امام به فرزندان خود در مورد اینکه اگر من شهید شدم بیشتر از یک ضربه به این کافر نزنید، تصریح کرد: اما در دنیای امروزی که به منزله یک باغ‌وحش شده است، چه جنایت‌ها و ظلم‌هایی که به بهانه دفاع از حقوق بشر انجام می‌گیرد.

خطیب جمعه ابهر راه نجات انسانیت را در پناه‌آوردن به دستورات دین دانسته و به مردم توصیه کرد: دین اسلام را رها نکرده و امروز با تبعیت محض از مقام معظم رهبری، شیعه بودن خود را ثابت کنیم و این مدل حکومتی که همان مدل قرآن است به دنیا ارائه کنیم و مواظب باشیم فریب دشمنان را نخوریم.

وی در ادامه بزرگداشت روز قدس را تجلی تولی و تبری دانسته و افزود: مردم با حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه صهیونیسم به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول