اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان خبر داد

رشد 33 درصدی تصادفات فوتی در محورهای روستایی استان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان گفت: تصادفات منجر به فوت در محورهای روستایی استان اصفهان در سال جاری 33.3 رشد داشته است.

رشد 33 درصدی تصادفات فوتی در محورهای روستایی استان

علی سلیمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 284 نفر در اثر حوادث ترافیکی در سطح استان جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: تعداد 140 نفر در جاده‌های برون شهری و نیز 24 نفر در محورهای روستایی جان باخته‌اند.

وی هم‌چنین از افزایش 33 درصدی تصادفات در محورهای روستایی استان اصفهان خبر داد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 33.3 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان تصریح کرد: 120 نفر در سه ماهه ابتدای امسال در داخل شهر جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: آمار جان باختگان تصادفات درون شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل بدون تغییر و در راه‌های برون شهری کاهشی معادل 7.3 درصد را نشان می‌دهد.

سلیمان‌پور اضافه کرد: در سال جاری مراجعه به پزشک قانونی شاهد رشدی معادل دو درصد نسبت به سال 90 بوده است، چنانکه 5 هزار و 941 نفر به علت صدمات ناشی از حوادث ترافیکی در مراکز پزشکی قانونی سطح استان مورد معاینه قرار گرفتند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول