اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخورد کامیون با موتورسیکلت یک کشته بر جای گذاشت

موتورسواران در صدر آمار تصادفات شب قدر

خبرگزاری فارس: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به وقوع 22 تصادف در سطح شهر قم گفت: موتورسواران دو سوم این تصادفات را به خود اختصاص دادند.

موتورسواران در صدر آمار تصادفات شب قدر

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تاکید بر اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم در شب‌های قدر به صورت ویژه به مردم خدمات‌رسانی می‌کند از استقرار 21 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در اطراف حرم مطهر کریمه اهل بیت (س)، مسجد مقدس جمکران، مجتمع امام خمینی (ره)، حسینیه شهدا و... خبر داد.

وی افزود: این سرویس‌های ویژه برای امدادرسانی به کسانی که در مراسم احیاء حاضر شده و تلاش کردند کمک شایانی به بیماران یا کسانی که به هر دلیلی به صورت فوری نیازمند پزشک بودند، ارائه کنند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ادامه از وقوع 22 تصادف در این مدت خبر داد و گفت: موتورسواران دو سوم تصادفاتی که شب قدر در قم رخ داد را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به مجروحان تصادفات در شب شهادت حضرت علی (ع) تصریح کرد: بر اثر وقوع 22 تصادف که در این مدت رخ داد 32 نفر مجروح شدند.

فراهانی با تاکید بر امدادرسانی به موقع مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به حادثه‌دیدگان بیان کرد: بعد از اطلاع‌رسانی حادثه به این مرکز ماموران اورژانس قم در مدت زمانی کوتاه در محل وقوع حادثه حاضر شدند و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه آنان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی ادامه داد: ماموران مرکز اورژانس 115 قم در شب شهادت حضرت علی (ع) 267 نفر بیمار قلبی، تنفسی و عصبی را در محل استقرار خود معاینه و ویزیت کردند.

برخورد کامیون با موتور، جان موتورسوار را گرفت

وی به حوادث شاخص روز گذشته اشاره و بیان کرد: بر اثر واژگونی پراید در جاده سلفچگان دو نفر مجروح شدند که برای پیگیری امور درمانی مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر حوادث ویژه این مدت را واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 206 در جاده کوه خضر نبی (ع) ذکر کرد و گفت: بر اثر این حادثه چهار نفر مجروح شدند.

وی افزود: امروز نیز یک دستگاه کامیون با یک دستگاه موتورسیکلت به شدت برخورد کرد که بر اثر این حادثه موتورسوار در دم جان باخت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول