اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو روز اخیر

10 نفر بر اثر تصادف در استان مرکزی کشته و مجروح شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشته و مجروح شدن 10 نفر بر اثر وقوع تصادفات رانندگی در استان خبر داد.

10 نفر بر اثر تصادف در استان مرکزی کشته و مجروح شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی حسنی ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت ترافیک استان اظهار داشت: طی دو روز اخیر 10 نفر از هموطنان عزیز بر اثر حوادث ترافیکی کشته و مجروح شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت پنج حادثه رانندگی به وقوع پیوسته که بر اثر آن چهار نفر جان خود را از دست داده و شش نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه این حوادث از شب گذشته تا صبح امروز در محورهای شازند به ازنا، محور قدیم ساوه - همدان، آزادراه ساوه ـ همدان و اراک ـ قم به وقوع پیوسته است خاطر نشان ساخت: عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و عدم توجه آنان به جلو عمده‌ترین دلایل وقوع این حوادث بوده است.

حسنی گفت: با توجه به اینکه در ایام تابستان میزان مسافرت مردم نسبت به سایر فصول سال افزایش یافته است، می‌طلبد مردم در هنگام رانندگی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی گرفته و از شتاب در رانندگی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه هر ساله تعداد بسیاری از هموطنان بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان از بروز این قبیل حوادث جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول