اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

اقتصاد مقاومتی تهاجم بر ضد شیطنت‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان اقتصاد مقاومتی را انفعالی عمل نکردن در مقابله با دشمن دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای تهاجم بر ضد شیطنت‌های دشمنان است.

اقتصاد مقاومتی تهاجم بر ضد شیطنت‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی را عمل به شعار سال اعلام کرد و اظهار داشت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری ایران نباید فقط پاسخگوی سئوالات دیگران باشد.

وی با تاکید بر قدرت و ظرفیت‌های ایران برای پرسیدن سئوال از دیگران در مورد عملکردشان افزود: ایران به جای پاسخگویی باید سئوال کننده باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور تصریح کرد: اجرای این قانون علاوه بر نتایج عاقلانه فراوان موجب شفاف شدن عیوب نهفته موجود در اقتصاد کشور شد.

وی تازه‌ترین ترفند دشمن را جنگ اقتصادی برشمرد و ادامه داد: اگر بتوان به شعار سال عمل کرد حق مطلب برای مقابله با ترفند دشمن ادا خواهد شد.

احمدی با اذعان به مشکلات پیش رو در حوزه اقتصاد کشور تصریح کرد: حل مشکلات موجود بدون حضور و درگیرکردن مردم امکان ندارد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد نقش رسانه‌ها در اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: رسانه‌ها نقش خود را در این مورد خوب انجام داده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر مطلوب بودن عملکرد رسانه‌ها در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها افزود: این قانون بدون همکاری رسانه‌های کشور عملیاتی نمی‌شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد برند کار حوزه سلامت در نمایشگاه دولت مهر در هفته گرامیداشت دولت گفت: با توجه به اینکه کشور در آستانه برگزاری جشنواره پایان احداث خانه‌های بهداشت است، نمود کار حوزه سلامت در نمایشگاه خانه‌های بهداشت خواهد بود.

احمدی با مطلوب خواندن عملکرد دولت در بخش خانه‌های بهداشت تصریح کرد: عملکرد دولت در این حوزه مورد تایید نهادهای بین‌المللی در حوزه سلامت است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در برخی پروژه‌های مربوط به خانه بهداشت عقب مانده است، اضافه کرد: این پروژه‌ها مشکلات اعتباری داشتند که با تزریق بودجه در سال جاری مشکل آنها حل شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان وجود معارضان زمین را دیگر مشکل موجود در حوزه خانه بهداشت دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی جزو ارگان‌هایی است که در بخش خانه‌های بهداشت به اکثر تعهدات خود عمل کرده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول