اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجن:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند یک برنامه‌ریزی راهبردی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجن گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند یک برنامه‌ریزی راهبردی است که بتوان براساس آن تحریم‌ها را خنثی و تحول عمیقی در رشد تولید ملی ایجاد کرد.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند یک برنامه‌ریزی راهبردی است

حجت‌الاسلام غلامعلی حسین‌نژادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی از موضوعات مهمی است که چندی پیش از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد و در حال حاضر در دستور کار مسئولان کشور قرار گرفته است.

وی افزود: اهمیت اقتصاد از موضوعات بسیار مهمی است که از سال‌ها پیش از سوی مقام ‌معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته و در سال‌های اخیر نیز اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

حسین‌نژادیان، رشد و توسعه تولیدات داخلی را گام مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: برای توفیق اقتصاد مقاومتی باید به تولید ملی و فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی بیش از پیش توجه شود.

وی تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند یک برنامه‌ریزی استراتژیک و راهبردی است که بتوان براساس آن تحریم‌ها را خنثی و تحول عمیقی در رشد تولید ملی و توسعه اقتصادی کشور ایجاد کرد.

امام جمعه بروجن با بیان اینکه خروج اقتصاد از تک‌محصولی بودن راهکار اساسی تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: اقتصاد کشور نباید به صادرات نفت وابسته باشد و باید به سرمایه‌گذاری در سایر بخش‌های تولیدی کشور بیشتر توجه کرد.

حسین‌نژادیان اظهار داشت: بر همین اساس حمایت از سرمایه‌گذاری و فراهم کردن بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: طرح اقتصاد مقاومتی فرصتی است که در بلندمدت با تکیه بر تولیدات داخلی سبب افزایش رفاه، اشتغال، توسعه اقتصادی کشور، عدم وابستگی به واردات کالاهای خارجی و ارتقای سطح کیفی تولیدات داخلی می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول