اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه ناحیه اردبیل:

اقتصاد مقاومتی تلاش‌های توطئه‌گرانه دشمن را عقیم می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق سپاه ناحیه اردبیل گفت:‌ اقتصاد مقاومتی و حرکت ملت ایران به سمت این اقتصاد تلاش‌های مذبوحانه دشمنان را در به انزوا کشیدن ایران عقیم می‌گذارد.

اقتصاد مقاومتی تلاش‌های توطئه‌گرانه دشمن را عقیم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسفندیار هوشیار ظهر امروز در نشست با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان کشور با اعمال تحریم‌ها سعی در مسدود کردن راه پیشرفت و توسعه کشور را دارند اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار مقابله است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در چنین شرایطی برای عقیم گذاشتن تلاش‌های دشمنان باید به سمت اقتصاد مقاومتی پیش رفت، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه‌ها و عوامل جهادی است و لذا برای داشتن یک اقتصاد مقاومتی نخست باید کارگزاران و برنامه‌های انقلابی و جهادی را تقویت کرد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به دوران دفاع مقدس داشتن روحیه انقلابی و ایمان به خدا و حقانیت اهداف نظام را تنها سلاح مؤثر در برابر عوامل دشمن دانست و یادآور شد: رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری بخصوص در طی سال‌های جاری که در قالب نامگذاری سال‌ها به عناوین اقتصادی خود را نشان داده باید در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه قرار گیرند.

هوشیار همچنین کارگزاران و مدیران نهادها را به پیشگیری و شناخت ترفندهای اقتصادی دشمنان دعوت کرده و آنان را به داشتن روحیه جهاد اقتصادی تشویق نمود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود فتح سنگر فرهنگ را از دیگر اهداف مستکبران دانست و اظهار داشت: در جنگ فرهنگی که خود را در قالب‌هایی همچون جنگ نرم یا تهاجم فرهنگی نشان می‌دهد کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی و نیز اشاعه نشر و تدوین کتب مفید خود یکی از عوامل مهم در شکست دشمنان محسوب می‌شود.

وی در پایان سخنان خود با یادآوری تقدس و اهمیت کار کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی را جهادگران واقعی عرصه فرهنگ دانست.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول