اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

اقتصاد مقاومتی نشانه قدرت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند، اقتصاد مقاومتی را نه تنها نشانه ضعف ایران ندانست، بلکه آن را از برکات قدرت کشور اسلامی خواند.

اقتصاد مقاومتی نشانه قدرت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی عصر امروز در جمع کثیری از مردم دماوند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانات گران‏سنگ اخیر با ارائه تعریفی از اقتصاد مقاومتی، آن را نشانه ضعف ایران ندانستند.در بیانی ساده اقتصادی مقاومتی را می‏توان فرصت‏سازی و فرصت‏یابی از چالش‏های پیش‏رو تعریف کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: برخورداری از تدبیری مناسب در مقابل تحریم‏های دشمنان از جمله اهداف اصلی مستتر در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است.

امام جمعه دماوند افزود: شاید برخی از مشکلات امروز ایران اسلامی ناشی از تحریم‏های استکبار جهانی شمرده شود اما بخش عمده‏ای از آن به دلیل برخی بی‏تدبیری‏ها است.در شرایط امروز این تدبیرهای کارساز باید در میدان عمل خودنمایی کرده و مشکلات را از پیش روی مردم بزداید.

امام جمعه دماوند، تضعیف هر یک قوای سه‏گانه در جمهوری اسلامی ایران توسط یکدیگر را گامی به سوی خواسته‏های دشمنان اسلام و انقلاب خواند.

علاءالدینی تصریح کرد: امروز باید افراد مسئول در محل خدمت‏رسانی خود پشت مرکب مدیریت محکم و استوار بنشینند تا این کشتی مقدس یعنی نظام اسلامی را از توفان حوادث به سلامت عبور دهند.

امام جمعه دماوند افزود: نظریه‏پردازی‏های فاقد سود برای جامعه مورد نظر مردم و رهبر معظم انقلاب نیست بلکه مجریان باید به شکلی قاطع در میدان اجرا حضور یابند.

علاءالدینی ادامه داد: این مجریان باید فرصت‏طلبانی را که با اهداف شوم سوداگرانه روزی بازار مواد پروتئینی و روز دیگر بازار ارز کشور را با چالش و تلاطم مواجه می‏سازند، مقابله کنند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول