اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

تحریم‌ها مسیر استقلال اقتصادی ایران را هموار می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: برخلاف انتظار دشمنان تحریم‌های ایجاد شده استقلال اقتصادی کشور را هموار می‌کند.

تحریم‌ها مسیر استقلال اقتصادی ایران را هموار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رجبعلی براتی صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اشاره و اظهار کرد: اعمال تحریم‌های اقتصادی دشمنان جلوه دیگری از رویارویی جبهه حق و باطل در عصر حاضر است و مسئولان و مردم وظیفه تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب را دارند.

وی ادامه داد: تحریم‌ها مسیر نظام اسلامی را به سوی استقلال اقتصادی هموار می‌کند و با سپردن فعالیت‌های اقتصادی به مردم، پویایی و شکوفایی این بخش محقق شود.

فرماندار درمیان گفت: مردم و مسئولان باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبیین اقتصاد مقاومتی مانند 33 سال گذشته، تحریم‌ها و فشارهای جهان استکبار را بی‌‌اثر کنند.

براتی با اشاره به تحولات 18 ماهه اخیر سوریه یادآور شد: رسوایی‌ها و ناتوانی‌های استکبار جهانی در رویارویی با انقلاب اسلامی در این برهه حساس از تاریخ سبب شده تا هر کشوری که با ایران هم‌پیمان شود آمریکا و هم پیمانانش با آن دشمنی کنند.

وی افزود: بر پایه همین دشمنی امروز استکبار جهانی با همراهی جمعی از حکام خودفروخته منطقه در کشور سوریه به عنوان متحد جمهوری اسلامی ایران، مدافع حزب‌الله و مردم مظلوم فلسطین جنگی راه انداخته‌اند که شباهت زیادی به جنگ احزاب در صدر اسلام دارد.

فرماندار درمیان خواستار حضور باشکوه مردم این شهرستان مرزی در راهپیمایی روز قدس شد و یادآور شد: حضور مردم نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول