اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

آزادگان اسناد حقانیت نظام جمهوری اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: آزادگان و ایثارگران اسناد زنده حقانیت نظام جمهوری اسلامی و مظلومیت ملت این کشور هستند.

آزادگان اسناد حقانیت نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی ظهر امروز در همایش تجلیل از آزادگان شهرستان کوثر اظهار داشت: جنگ هشت ساله تحمیلی عراق علیه ایران ایثارگرانی را تحویل جامعه داد که هر کدام برای خود انسان‌هایی پاک، مخلص و فداکارند.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران بر این آزادگان می‌بالد، خاطرنشان کرد: آزادی و امنیت کشور ما امروز مدیون ایثارگر‌ی‌های این قشر از جامعه است و ما باید از این سرمایه‌های گرانبها که وارثان شهدا هستند با جان و دل مراقبت کنیم.

امام جمعه شهرستان کوثر ایثارگران را اسوه‌ها و اسطوره‌های افتخار‌آمیز نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و یادآور شد: آزادگان ما بسیار کم توقع‌تر از آن هستند که به خاطر مسائل مادی تلاش کنند بلکه اینها دنیای خود را داده و با خدا معامله کرده‌اند.

عبداللهی گفت: این سرمایه‌های گرانبها و ملی وارثان شهیدان هستند و ماندند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه چنین افرادی مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، عنوان کرد: این افراد در ارائه پیام، تبیین و تحلیل آن با پشتوانه عقلانی، هنری و علمی اقدامات بزرگی را انجام دادند و خدمات ارزشمند آنها پشتوانه رشد، توسعه و کارآیی نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

امام جمعه شهرستان کوثر بیان داشت: آزادگان و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی تمام اهداف اشغالگرانه دشمنان را به یأس تبدیل کردند.

عبداللهی با بیان اینکه آزادگان در ایام اسارت با بردباری و صبر معنوی تحمل رنج اسارت و شکنجه را برای خود آسان می‌کردند، افزود: ملت ایران امروز قدرشناس به تمام معنای فداکاری‌ها و دلاور‌های قهرمان عرصه آزادگی است.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به داشتن آزادگان و رزمندگان سرافراز افتخار می‌کند.

امام جمعه شهرستان کوثر تصریح کرد: قدرشناسی و پایبندی مردم به آرمان‌های اسلامی موجب بقا و دوام همیشگی انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبداللهی در پایان سخنان خود با بیان اینکه نسل جوان و پویای جامعه به دنبال کشف حقایق و راز‌های دلاوری‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی است، اظهار داشت: باید با زبانی شیرین و به‌ دور از تملق و بزرگنمایی واقعیت‌های دوران دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان کشور بازگو شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول