اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

دستاوردهای دولت، کارآمدی نظام مبتنی بر دین را به اثبات رساند

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه کسانی که دستاوردهای دولت را زیر سئوال می‌بردند، علاقه‌ای به کارآمدی نظام مبتنی بر دین ندارند، گفت: سفرهای استانی دولت بهترین و گویاترین سند کارآمدی نظام سیاسی مبتنی بر دین است.

دستاوردهای دولت، کارآمدی نظام مبتنی بر دین را به اثبات رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی جمعه‌ شب در نشست شورای اداری هرمزگان که در محل نمایشگاه دستاوردهای دولت برگزار شد، ضمن برشمردن مواهب این سفرها، گفت: سفرهای استانی دولت از جمله کارهای بسیار موثری بود که برکات زیادی را نصیب مردم کشور کرد.

وی ادامه داد: حضور مستقیم و بی‌واسطه مسئولان دولت در عالی‌ترین سطح در میان مردم تجلی آرمان‌های اصیل انقلاب مردمی ایران است که نتایج پرباری را برای توسعه کشور و رفاه مردم به دنبال داشته است.

نماینده عالی دولت در همین رابطه با اشاره به اینکه این سفرهای متعدد که به اقصی نقاط کشور انجام شد در راستای اهداف سند چشم‌انداز توسعه و منویات مقام معظم رهبری در تحقق گفتمان دهه عدالت و پیشرفت است، خاطرنشان کرد: حرکت شتابان توسعه مرهون نگاه مبتنی بر هدف و برنامه دولت عدالت‌محور است که در قالب سفرهای استانی انجام شد.

به گفته عزیزی، نشاط اجتماعی و عدالت‌محوری، تحول در عرصه مدیریت، تحکیم وحدت مردم و مسئولان، توزیع عادلانه ثروت کشور، کاهش بوروکراسی، توسعه همه‌جانبه و همچنین احصا دقیق مسائل و مشکلات مردم از جمله دستاوردهای سفرهای استانی دولت است که قطعا موجب خشنودی و رضایت مردم و یاس و ناامیدی بدخواهان نظام شده است.

استاندار هرمزگان در همین رابطه تاکید کرد: کسانی که دستاوردهای دولت که خدمات نظام به مردم است را زیر سئوال می‌برند قطعاً علاقه‌ای به کارآمدی نظام مبتنی بر دین ندارند که با نگاه بسته، محدود، بخشی و جریانی سعی در زیر سئوال بردن ارزش‌های نظام را دارند.

عزیزی اضافه کرد: بیان خدمات نظام نه از جهت خودستایی بلکه بنابر تاکید امام راحل(ره) و هم‌چنین مقام عظمای ولایت، در راستای تبیین دستاوردهای نظام است تا بدخواهان نگویند جمهوری اسلامی برای مردم کاری نکرده است.

وی ادامه داد: در سایه همت مسئولان و تلاش شبانه‌روزی تمامی دلسوزان نظام، ایران اسلامی سربلند و مقتدر به عنوان یک کشور مستقل و پیشرو در امر توسعه مطرح است.

استاندار هرمزگان در ادامه به تشریح "دستاوردهای سفر دولت طی چهار دور به استان هرمزگان" پرداخت و تاکید کرد: هرمزگان توسعه یافته نتیجه توجه ویژه دولت به عمران و پویایی این منطقه استراتژیک کشور است که آثار آن در همه شاخص‌ها مشهود و عینی است.

در حاشیه این نشست هم‌چنین علاوه بر تقدیر از غرفه‌های برتر ادارات، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گزارشی از فعالیت‌های این حوزه را ارائه کرد و با حضور استاندار هرمزگان و مسئولان از مشاوران فعال امور بانوان در هفته بزرگداشت مقام زن تجلیل شد.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول