اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی یا تهاجمی نیست بلکه اقتصاد در شرایط فشار با مولفه رشد و شکوفایی همه جانبه است که به عنوان یک فکر و مطالبه عمومی مد نظر و ملاک کار است.

اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست

ارژنگ عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بیش از چهار سال است رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال از عناوین اقتصادی استفاده می‌کنند و این نشان از تیزبینی مقام معظم رهبری است که بحث تهدید و تحریم‌های اقتصادی را از سوی دشمنان درست پیش‌بینی کرده بودند چرا که امروز نیز اقتصاد اولویت اول کشور است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در سال‌های اخیر همیشه مسایل اقتصادی را به مسئولان گوشزد کرده و یکی از حلقه‌های نفوذ پذیری دشمن را بحث اقتصادی معرفی کردند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل با بیان اینکه دشمن به این جمع‌بندی رسیده است که از بیرون نمی‌تواند آسیبی به نظام ما وارد کند، افزود: بر اساس همین تفکر دشمن تلاش می‌کند در داخل کشور یک بد بینی ایجاد کند که یکی از حربه‌های ایجاد بدبینی به راه انداختن جنگ اقتصادی هوشمند و در مضیقه قرار دادن ملت ایران است تا بتواند پشتوانه مردمی نظام را از بین ببرد.

عضو شورای تنظیم بازار استان اردبیل گفت: اقتصاد مقاومتی موضوع امروز و دیروز نیست بلکه تاکید مقام معظم رهبری از سال‌های گذشته نشان می‌دهد دشمن در حوزه اقتصادی نظام ما هدف‌‌گیری دقیقی انجام داده است تا اشتغال، صادرات، خودکفایی و رشد شاخص‌های نظام اقتصادی ما را مورد هجمه قرار دهد.

این مسئول بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در سال 86 که بحث الگوی مصرف را مطرح کرده و مدیریت این حوزه را ارزشمند توصیف کردند در حقیقت زنگ آغاز اقتصاد مقاومتی را در شرایط فشار و تهدید به صدا  درآوردند و همه را به یک مقابله و مبارزه مدبرانه دعوت کردند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل جنگ اقتصادی را جنگ زیربنایی و گاه همه جانبه توصیف کرد.

عزیزی در پایان به خبرنگار فارس اظهار داشت: فقر بزرگترین آسیبی است که می‌تواند هم در جنبه سیاسی و هم فرهنگی و اجتماعی آثار و مضرات بسیار دامنه‌داری را به دنبال داشته باشد چرا که در شرایط رفاه و توانمندی اقتصادی است که یک ملت علاوه بر این اینکه به یک رفاه واقعی می‌رسد به رشد و بالندگی همه جانبه نیز دست می‌یابد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول