اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون محقق شده است

ثبت‌ 30 هزار متقاضی پزشک خانواده در کاشان و آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده شهری کاشان و آران و بیدگل از ثبت‌نام 30 هزار نفر در طرح پزشک خانواده در این دو شهرستان خبر داد.

ثبت‌ 30 هزار متقاضی پزشک خانواده در کاشان و آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسعود دهقانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال شهروندان شهرستان کاشان و آران و بیدگل از طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع اظهار داشت: بعد از تعطیلات عید سعید فطر و استقبال مردم این دو شهرستان برای ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده موجب ازدحام در برخی از مطب‌های پزشکان عمومی این دو شهرستان شده است.

وی افزود: در حال حاضر 80 نفر پزشک عمومی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل کار ثبت‌نام از شهروندان این دو شهرستان را در طرح پزشک خانواده برعهده دارند.

این مسئول تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل تاکنون بیش از 30 هزار خانوار در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی، طرح پزشک خانواده را از برنامه‌ها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: این طرح از سال 84 از مناطق روستایی کشور با موفقیت و استقبال روستائیان آغاز شده است.

دهقانی با بیان اینکه اجرای طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع نیازمند مشارکت همه‌جانبه شهروندان کاشان و آران و بیدگل است افزود: شهروندان دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل با ثبت‌نام در این طرح ملی از برکات و نعمات آن برخوردار می‌شوند.

به گفته وی، توجه به جهاد اقتصادی با افزایش کارآیی و کیفیت خدمات سلامت، اصلاح الگوی مصرف دارو و خدمات، تولید خدمات سلامت ملی، اهتمام به ارتقای سلامت فرد، خانواده و جامعه و همچنین عدالت و پاسخگویی به مردم، حذف تقاضاهای القایی و به عبارت دیگر انجام آزمایش‌های نابجا و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و دولت الکترونیک از جمله مزایای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع محسوب می‌‌شود.

دهقانی همچنین، تمرکززدایی پزشکان از برخی مراکز پزشکی و مرکز شهرستان، دسترسی آسان اطراف و حاشیه شهر به پزشک و حذف هزینه‌های درمان و دارو شهروندان که از دغدغه‌های حوزه سلامت مردم است را از دیگر مزایای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع برشمرد.

دبیر کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده شهری کاشان و آران و بیدگل تأکید کرد: ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده شرط اساسی موفقیت این طرح است که توسط مردم انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول