اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دولت

آب و برق نبود، مدرسه افتتاح نشد

خبرگزاری فارس: عدم تأمین زیرساخت‌های لازم از جمله آب و برق در مدرسه ابتدایی امام حسن مجتبی(ع) شهرک منظریه شهرکرد موجب امتناع استاندار چهارمحال و بختیاری از افتتاح این پروژه آموزشی شد.

آب و برق نبود، مدرسه افتتاح نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین روز از هفته دولت در ادامه بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی شهرک منظریه شهرکرد که سایت اجرای طرح مسکن مهر در این شهر است، به دلیل تأمین نبودن زیرساخت‌های لازم در مدرسه ابتدایی امام حسن مجتبی(ع) از افتتاح این مدرسه خودداری کرد.

علی‎اصغر عنابستانی با تأکید بر ضرورت تأمین زیرساخت‌های این فضای آموزشی، گفت: مسئولان ذی‌ربط موظف هستند ظرف مدت 24 ساعت آینده زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند تا این مدرسه در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه هفته دولت را فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های دولت به مردم دانست و گفت: عدالت‌گستری و تحول‌گرایی از تعهدات مهم دولت نهم و دهم است، برهمین اساس اقدامات و تلاش‌های این دولت در راستای عدالت‌گستری بسیار شایسته تقدیر است.

عنابستانی در ادامه با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن مهر این استان، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‏‎های صورت گرفته مقرر شده در طول هفته دولت 2 هزار و 129 واحد مسکن مهر در این استان به متقاضیان تحویل داده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از این تعداد واحد مسکونی طرح مسکن مهر یک هزار و 547 واحد در شهرک منظریه شهرکرد قرار دارد.

وی در ادامه از پرداخت 2 هزار و 565 میلیارد و 40 میلیون ریال تسهیلات به مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر استان نیز خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات معادل 63 درصد تسهیلات پرداختی است و به 11 هزار و 175 واحد مسکونی اعطاء شده است.

در نخستین روز از هفته دولت عدم تأمین زیرساخت‌های لازم از جمله آب و برق در مدرسه ابتدایی امام حسن مجتبی(ع) شهرک منظریه شهرکرد موجب امتناع استاندار چهارمحال و بختیاری از افتتاح این پروژه آموزشی شد.

در ادامه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری مدرسه راهنمایی میعاد منظریه شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در شهرک منظریه شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول