اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

فرودگاه جیرفت هرچه سریع‌تر عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: فرودگاه جیرفت با همکاری فرودگاه‌های کشور در حال بازسازی و تکمیل است و با توجه به رونق کشاورزی و صادرات محصولات‌ به دیگر نقاط و خارج از کشور باید هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

فرودگاه جیرفت هرچه سریع‌تر عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اسماعیل نجار ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اظهار داشت: امروزه ارتباطات و حمل و نقل هوایی زمینه بسیاری از پیشرفت‌های کشور است و در دنیا حرف اول را حمل و نقل هوایی می‌زند.

وی افزود: با علمی که امروزه در اختیار بشر است و پیشرفت‌های که در این دو صنعت حاصل شده بسیاری از کارها را آسان کرده و اگر امروز یک ساعت در ارتباطات اختلال به وجود آید، همه چیز به هم می‌ریزد.

نجار ابراز داشت: اگر بخواهیم شاهد پیشرفت یک منطقه باشیم، بعد از ارتباطات باید به نحو احسن فرودگاه‌ها را بسازیم و حمل و نقل مناسبی داشته باشیم و فرودگاه‌ها را خوب ایمن کنیم.

وی با بیان اینکه امروزه سرمایه‌گذار در منطقه‌ای سرمایه‌گذاری می‌کند که راحت بتواند رفت و آمد داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به وسعت استان کرمان ظرفیت بالا در زمینه کشاورزی، معادن، دانشگاهی و در بخش گردشگری باید بتوانیم با کمک یکدیگر فرودگاه‌های استان را بیش از این توسعه و حمل و نقل را سامان دهیم.

استاندار کرمان گفت: فرودگاه رفسنجان با پرواز رئیس جمهور‌ افتتاح شد، اما هنوز در آن جا پروازی صورت نگرفته است و در شهرستان بم دو پرواز داریم که برای شرق استان کرمان این تعداد پرواز کم است اما در شهرستان سیرجان هفته‌ای شش تا هفت پرواز انجام می‌شود که از این ‌لحاظ تکمیل است.

نجار گفت: فرودگاه جیرفت با همکاری فرودگاه‌های کشور در حال بازسازی و تکمیل است و با توجه به رونق کشاورزی و صادرات محصولات‌ به دیگر نقاط کشور و خارج از کشور باید هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

وی ابراز داشت: همه باید تلاش کنیم تا بزرگ‌ترین سرمایه کشور و نظام یعنی نیروی انسانی را حفظ کنیم، نیروی انسانی را نمی‌توانیم به آسانی ‌مانند کالاهای دیگر به دست آورد، این نیرو باید تربیت شود و استعداد خود را پیدا کند تا یک جایگاه‌ را در کشور به دست گیرد.

نجار عنوان کرد: اصولگرا کسی است که ‌هر جا قرار گرفت، وظیفه‌اش را درست انجام دهد و حتما نباید مسئول باشد تا اصولگرا شود، همه در همه حرفه‌ها می‌توانند اصولگرا باشند.

وی تصریح کرد: نه فقط استاندار و مسئولان باید تولید ملی را رعایت کنند، بلکه همه مردم موظف هستند از خرید کالای خارجی خودداری کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه گردشگری کرمان می‌تواند استان کرمان را متحول کند، گفت: ما از نظر ارتقای اقتصادی و پیشرفت سعی کرده‌ایم موانع گردشگران خارجی را کم و رفع کنیم و این آژانس‌های استان کرمان هستند که باید با تمام وجود تلاش‌ و در بحث گردشگری رفاقت کنند و بتوانند استان را از لحاظ گردشگری متحول کنند.

انتهای پیام/ل10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول