اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

افتتاح، بهره‎برداری و کلنگ‎زنی 829 پروژه گلستان در هفته دولت

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از افتتاح، بهره‎برداری و کلنگ‎زنی 829 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 111 میلیارد ریال در گلستان خبر داد.

افتتاح، بهره‎برداری و کلنگ‎زنی 829 پروژه گلستان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت ظهر امروز در مراسم متمرکز افتتاح پروژه‎های هفته دولت که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دولت اظهار داشت: برای دولت احمدی‎نژاد سال هشتم با سال اول هیچ فرقی نمی‎کند بلکه با همان ذوق و اشتیاق همیشگی خدمت‎رسانی به مردم را در اولویت کار خویش قرار داده است.

وی تصریح کرد: قانون نانوشته‎ای که در دولت‎های پیشین به دستگاه‎های دولتی تعمیم داده شده بود که در سال آخر دولت باید کار و تلاش کنار گذاشته شود و باید منتظر انتخابات آینده باشیم برای این دولت دیدگاهی مردود است و این رویکرد اصلا با آرمان‎های انقلابی نظام تناسبی ندارد.

 

 

افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت در گرگان

استاندار گلستان به پیگیری مصوبات، برنامه‎ها، پروژه‎ها و پافشاری بر شعار کلیدی دولت بر خدمت‎رسانی به مردم از سوی مسئولان تاکید کرد و بیان داشت: در طول هشت سال اخیر در کشور کارهای بسیار خوبی انجام گرفته و مردم عزیز از برکات افتتاح پروژه‎ها بهره‎مند شده‎اند.

قناعت خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصتی است تا یادی از شهیدان رجایی و باهنر کنیم چرا که این دو بزرگوار، الگوی جاویدان مدیریت انقلابی و اسلامی در کشور بودند و در همان مدت کوتاه خدمت خود توانستند شاخصه‎های مدیریتی را برای نظام اسلامی تبیین کنند.

 

 

افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت در گرگان

وی یادآور شد: در عمر کوتاه دولت شهیدان رجایی و باهنر سفرهای استانی به نقاط محروم صورت گرفت همچنین سفرهای استانی در کارنامه ریاست جمهوری مقام معظم رهبری نیز دیده می‎شود و دولت نهم و دهم نیز به تأسی از این روند، توجه به نقاط محروم و آحاد ملت را در دستور کار خود قرار داده است.

استاندار گلستان متذکر شد: بعضی از مناطق محروم که حتی نمی‎توانستند بخشدار را ملاقات کنند اما به برکت سفرهای استانی از حضور وزیر، معاون وزیر و رئیس‎جمهور بهره‎مند شدند.

 

 

افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت در گرگان

قناعت با بیان اینکه در طول هفت سال اخیر سه دوره کامل سفرهای استانی در کشور انجام گرفته و اکنون شاهد دور چهارم سفرهای دولت هستیم افزود: یکی از افتخارات دولت در این سفرها افتتاح و بهره‎برداری فراوانی از پروژه‎های خرد و کلان است.

 

 

استاندار گلستان در افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت در گرگان

وی از افتتاح، بهره‎برداری و کلنگ‎زنی 829 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 111 میلیارد ریال در گلستان خبر داد.

استاندار گلستان همچنین افتتاح و بهره‎برداری 749 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 658 میلیارد ریال در گلستان را از برنامه‎های هفته دولت برشمرد.

قناعت از آغاز عملیات اجرایی 80 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 453 میلیارد ریال در گلستان طی هفته دولت خبر داد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول