اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

بابل در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از 56 پروژه خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: 56 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار 12 میلیارد تومان در هفته دولت در بابل بهره‌برداری می‌شود.

بابل در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از 56 پروژه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه جاده ساحلی امیرکلا، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تقدیر از اقدامات دولت کریمه برای مردم ولایی نظام مقدس جمهوری و ارائه خدمات ارزنده‌تر به مردم است.

وی افزود: بنا به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی از نظر پیرایش، کیفیت، مبارزه، انگیزه، تثبیت و سازندگی از همه انقلاب‌های جهان جدا است.

مهدوی بیان داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امسال در هفته دولت 56 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار 11 میلیارد و 128 میلیون تومان در بابل بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر سال گذشته 17 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار صرف افتتاح پروژه‌های شهرستان بابل شده است، اذعان داشت: بیش از 29 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مختلف شهرستان بابل جذب شده است تا مردم این شهرستان از برکات نظام جمهوری اسلامی برخوردار شوند.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه اقدامات دولت در زمان تحریم بسیار ارزنده و قابل تقدیر است، تصریح کرد: فراهم کردن امکاناتی مناسب در چنین شرایط حساس که از زمان انقلاب تاکنون کشور ما درگیر تحریم‌های کشورهای استکباری بوده و هر سال نیز به این تحریم‌ها افزوده می‌شود امری قابل تقدیر است.

این مسئول بیان داشت: تنها رمز موفقیت نظام در برابر کشورهای استکبار جهانی لطف پروردگار، همراهی مردم با رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و همپایی مسئولان  نظام در اجرای اهداف بلند انقلاب است.

فرماندار بابل با تقدیر از مالکانی که در اهدای زمین پروژه ساحلی امیرکلا پیشقدم بودند، اظهار داشت: آموزه‌های دینی مردم ولایی عامل اصلی انجام کارهای خیر بوده که شامل پروژه جاده ساحلی امیرکلا شده است.

وی بیان داشت: فاز نخست این پروژه تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول