اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

کلنگ اجرای 2 طرح عمرانی در سورشجان به زمین زده می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سورشجان گفت: همزمان با هفته دولت کلنگ آغاز عملیات اجرایی دو طرح تکمیل طرح ترافیکی بلوار انقلاب و پارک شهرداری سورشجان به زمین زده می‌شود.

کلنگ اجرای 2 طرح عمرانی در سورشجان به زمین زده می‌شود

مجید حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: بر اساس برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته، همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی دو پروژه تکمیل طرح ترافیکی روفوژ وسط بلوار انقلاب و پارک شهرداری سورشجان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این دو طرح برآورد و تامین شده است، افزود: بر اساس مطالعات و کارشناسی‌های انجام شده اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از این دو طرح بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

حیدری بیان داشت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

شهردار سورشجان با بیان اینکه خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان رسالت اصلی شهرداران است، گفت: ما با تمام توان خود و بسیج کردن تمامی امکانات موجود در این مسیر حرکت می‌کنیم و هیچ چیز نمی‌تواند ما را از حرکت درست در این مسیر منصرف کند.

وی با بیان اینکه دولت عدالت‎‌محور نهم و دهم خدمات ارزشمندی را به مردم در نقاط مختلف کشور ارائه کرده است، تاکید کرد: دولت نهم و دهم خدمات مختلفی به نقاط مختلف خصوصا این استان ارائه کرده که این اقدامات شایسته تقدیر هستند.

حیدری افزود: دولت عدالت‌محور نهم و دهم با تمام توان خود در مسیر آبادانی مناطق کمتر برخوردار کشور حرکت کرده که این اقدامات باعث رشد و توسعه مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری شده است.

وی ادامه داد: باید در طول هفته دولت خدمات ارائه شده از سوی دولت نهم و دهم با یک برنامه‌ریزی مناسب به عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

انتهایی پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول