اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چالوس:

100 درصد مصوبات سفر اول و دوم دولت در چالوس عملیاتی شد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چالوس گفت: 46 پروژه مصوب سفر اول و دوم ریاست جمهوری به صورت 100 درصد عملیاتی و اجرایی شد.

100 درصد مصوبات سفر اول و دوم دولت در چالوس عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علی ردایی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان چالوس به مناسبت هفته دولت بیان داشت: از این تعداد پروژه 39 پروژه 100 درصد به اتمام رسید و دو پروژه با پیشرفت فیزیکی 85 درصد و پنج پروژه با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در دست پیگیری است.

وی گفت: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است که این وحدت و تلاش برای تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران را به دنبال خواهد داشت.

ردایی تصریح کرد: دولت شهید رجایی که عمر کمتر از 50 روزه داشت افتخارات زیادی را برجای گذاشت.

این مسئول تصریح کرد: علت نامگذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور عهده‌دار امور شد.

بخشدار مرکزی چالوس بیان داشت: این دولت در آن دوره بحرانی، بیشترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را در این راه فدا کرد.

وی با توجه به اعتبارات شهرستان چالوس گفت: اعتبارات این شهرستان در پنج بخش اعم از تملک و دارایی، سفر مقام معظم رهبری، سفر ریاست جمهوری، حوادث و ملی است.

این مسئول با اشاره به اعتبارات تملک و دارایی گفت: در سال گذشته معادل 8 میلیارد و 840 میلیون تومان اعتبار تملک و دارایی شهرستان بود که در این بخش 188 پروژه بزرگ و کوچک را شامل می‌شود که 70 درصد آن اتمام و 30 درصد در حال اجرا است.

ردایی همچنین با اشاره به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری گفت: کل اعتبارات مصوب سفر مقام معظم رهبری 27 میلیارد و566 میلیون و 750 هزار تومان بوده که در برگیرنده 205 پروژه است.

وی بیان داشت: از مجموع 205 پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس 203 پروژه عملیاتی و اجرایی شده است.

بخشدار مرکزی چالوس تصریح کرد: از کل 203 پروژه سفر مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس 181 پروژه با 100 درصد پیشرفت فیزیکی به‌بهره‌برداری رسید، چهار پروژه با 70 تا 95 درصد، هشت پروژه با 50 تا 70 درصد، دو پروژه با 25 تا 50 درصد و شش  پروژه زیر 25 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

این مسئول بیان داشت: ساخت استادیوم 5 هزار نفره ورزشی به ارزش 5 میلیارد و 600 میلیون تومان، تجهیز کامل بیمارستان طالقانی به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان، مجتمع آبرسانی غرب کلاردشت به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون تومان و احداث سالن طبقاتی ورزشی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان از مهم‌ترین پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس محسوب می‌شود.

وی گفت: 60 پروژه در سفر سوم رئیس جمهور مربوط به شهرستان چالوس به تصویب رسید که اعم از مطالعه و احداث یک سد در حوزه شهرستان، احداث مرکز بهداشت درمانی 10 تختخوابی مرزن آباد، احداث پنج سالن ورزشی در شهرستان، احداث یک استخر شنا در شهرستان، چهارخطه کردن مرزن آباد به کلاردشت و کلاردشت به عباس آباد، استقلال اداره راه و ترابری شهرستان و احداث زیرساخت‌های چالوس به عنوان قطعه 25 آزاد راه تهران – شمال است.

این مسئول گفت: در بخش اعتبارات حوادث نیز از ماده 120 مدیریت بحران تاکنون معادل 8 میلیارد و 45 میلیون تومان به چالوس تخصیص یافت که از این محل 47 پروژه پیش‌بینی شد.

بخشدار مرکزی چالوس متذکر شد: مهم‌ترین پروژه‌ها در بخش حوادث تامین سه میلیارد تومان برای انجام پل رینگ یک شهری، تامین اعتبار برای بازسازی کلاردشت که تاکنون 3 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال جاری 23 پروژه به ارزش ریالی 147میلیارد و971 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

ردایی بیان داشت: مهم‌ترین پروژه، واگذاری 475 واحد مسکونی مسکن مهر به ارزش ریالی 100 میلیارد و 888 میلیون ریال است.

این مسئول اذعان داشت: همچنین در هفته دولت چهار پروژه به ارزش ریالی یک میلیارد و 860 میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول