اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

دولت‌مردان در میدان خدمتگزاری حاضر باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: همه دولتمردان همچون گذشته پرتلاش و پرکار در یک سال باقی‌مانده عمر دولت نیز برای رفع نیازهای مردم در میدان خدمتگزاری حاضر باشند.

دولت‌مردان در میدان خدمتگزاری حاضر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهرم ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و با هنر دو عنصر خدمتگزار برای تاریخ کشور و دو الگوی ماندگار برای دولتمردان انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: خدمت به مردم اساس کار دولت است و همه مسئولین، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

راستگو به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع هیئت دولت اشاره و یادآور شد: بر اساس تأکیدات رهبر انقلاب، در شرایط کنونی اولویت و هدف اصلی دولت‌مردان باید رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد.

وی ادامه داد: همه مسئولین و دولت‌مردان در استان و شهرستان همچون گذشته پرتلاش و پرکار در یک سال باقی‌مانده عمر دولت نیز برای رفع نیازهای مردم در میدان خدمتگزاری حاضر باشند.

امام جمعه اهرم ضمن تبریک هفته دولت به استاندار بوشهر، فرماندار، معاون فرمانداری، بخشداران، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان و همچنین تبریک انتصاب آقای جعفری‌نسب به سمت فرمانداری تنگستان از وی خواست تا در خصوص عمران شهری اهرم توجه جدی داشته باشد.

وی اظهار داشت: عمران شهری اهرم سال‌هاست توسعه و عمران عقب مانده است که امیدواریم با قائم مقامی استاندار بوشهر بر شورای شهر و تعیین سرپرست برای شهرداری اهرم این عقب‌افتادگی جبران شود.

راستگو ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌ها و تخصیص اعتبارات صورت گرفته از طرف فرماندار تنگستان، معاونت عمرانی فرمانداری تنگستان و پیگیری‌های سرپرست جدید شهرداری اهرم آینده‌ای نویدبخش در انتظار شهر اهرم است.

وی تاکید کرد: مردم شهر اهرم نیز باید با همراهی و همکاری با شهرداری در توسعه و پیشرفت و بهبود مبلمان شهری اهرم نقش سازنده خود را ایفا کنند.

امام جمعه اهرم همچنین تکمیل فاز دوم بیمارستان اهرم و احداث سد باهوش را نیازهای مهم و اساسی در مرکز شهرستان ذکر کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در کشور اشاره کرد و گفت: اولین پیامد این نشست با حضور هیئت‌هایی از 120 کشور، شکست تحریم‌ها و تبلیغات منفی دشمنان ایران اسلامی، مبنی بر انزوای جمهوری اسلامی ایران در افکار عمومی جهان است.

راستگو ادامه داد: پیامد مهم دیگر آن انعکاس اقتدار و توانمندی ایران اسلامی از طریق رسانه‌های گروهی جهان با حضور هزاران خبرنگار از سراسر دنیا است که برای پوشش این رویداد مهم بین‌المللی به کشور آمده‌اند.  

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول