اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

هفته دولت پاسداشت خدمات بی‎منت دولتمردان است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات بی‎منت دولتمردان به مردم و پاسداشت این خدمات ارزشمند است.

هفته دولت پاسداشت خدمات بی‎منت دولتمردان است

...سید علی هاشمی پنجشنبه شب در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا خورموج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: هفته دولت آئینه‎ای است که در آن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خدمات، تلاش‎ها و برنامه‏ریزی‌های دولتمردان در آن انعکاس می‎یابد.

وی با تبریک آغاز هفته دولت و تجلیل از شهدای دولت گفت: ما هر چه داریم از شهدا و امام شهدا است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

فرماندار دشتی همچنین با تبریک هفته دولت به مدیران، هدف از حضور در گلزار شهدا را تجدید عهد و پیمان با شهدا، امام شهدا و آرمان‎های آنان عنوان کرد.

هاشمی افزود: همه دولتمردان و مسئولان خدمتگزار آمده‎اند تا عهد و پیمان ببندند که در راستای اهداف و برنامه‎ای که دارند با الگوگیری از شهدا در این مسیر گام بردارند.

وی با تجلیل و تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران در طول دوران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما مرهون صبر و بردباری این خانواده‎ها هستیم.

نماینده عالی دولت در دشتی با بیان اینکه وظیفه همه مسئولان صیانت از آرمان‎های شهداست اظهار داشت: باید ادامه دهنده و حافظ آرمان‎های شهدا باشیم.

هاشمی خاطر نشان کرد: از سال 84 تاکنون 14 گلزار شهدا با اعتباری حدود یک میلیارد تومان در شهرستان دشتی ساماندهی شده است و در سال جاری نیز تمام گلزارهای شهدای شهرستان دشتی ساماندهی خواهند شد.

وی اضافه کرد: 13 گلزار تک مزاره و هفت گلزار چند مزاره در شهرستان دشتی ساماندهی خواهند شد و در سال آینده هیچ گلزاری در شهرستان دشتی بدون ساماندهی وجود نخواهد داشت.

هاشمی یادآور شد: خدمتگزاران به انقلاب اسلامی و مردم رشید ایران در شهرستان دشتی، تلاش برای بالندگی و آبادانی کشور عزیزمان ایران را همواره سرلوحه کارهای خود قرار داده و با کوشش‎های شبانه‌روزی توانسته‎اند خدمات قابل توجهی را به سرانجام رسانده یا شروع کنند.

فرماندار دشتی ادامه داد: در هفته دولت امسال 52 پروژه با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان در بخش‎های عمران شهری کاکی، خورموج و شنبه، طرح هادی روستایی، برق، راه، گاز، آموزشی و کشاورزی افتتاح و همچنین 21 پروژه با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان در بخش‎های آب روستایی، آموزشی، گاز، ورزش، بهداشت و راه کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: این خدمتی کوچک برای مردم بزرگوار و همیشه یاور انقلاب اسلامی شهرستان دشتی است.

هاشمی ضمن تشکر از همراهی، همکاری و تلاش‎های مشفقانه و مؤثر استاندار، معاونین، ائمه جمعه خورموج و کاکی و همه آحاد مردم گفت: خدمتگزاران به مردم در این شهرستان همواره در راه انقلابی که به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و با خون‎های شهیدان گرانقدر پاینده مانده است شبانه‌روز تلاش خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امید است که تحت زعامت والی امر مسلمین حضرت امام خامنه‎ای و عنایات علی بن موسی الرضا(ع) در پیشگاه شما مردم عزیز سربلند باشند.

هاشمی یادآور شد: چند پروژه مهم در شهرستان دشتی با حضور مسئولین ارشد استان همزمان با هفته دولت در دشتی آغاز یا به بهره‎برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول