اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

ایجاد دانشگاه‌ در اسدآباد از خدمات خوب دولت در سال گذشته بود

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: ایجاد دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی و دانشکده علوم پزشکی در اسدآباد از خدمات خوب دولت در سال گذشته بوده است.

ایجاد دانشگاه‌ در اسدآباد از خدمات خوب دولت در سال گذشته بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت ‌در دیدار با امام جمعه شهرستان اسدآباد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم از وظایف مسئولان است نمونه‌ای از این خدمت کردن در دولت رجایی و باهنر را شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: ولایتمداری و حماسی بودن از برجستگی و خصوصیات بارز ملت ایران است که باید با خدمت صادقانه به آنان از این حضور حماسه قدردانی کنیم.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه اوج خدمت‌رسانی به مردم را در دولت نهم و دهم بوده است، افزود: یکی از اقدامات خوب این دولت در سطح شهرستان اسدآباد ایجاد دانشگاه سید جمال‌الدین و دانشکده علوم پزشکی است.

وی افزود: پروژه کنارگذر و سد نعمت‌آباد از دیگر پروژه‌های نیمه تمام است که نیاز به پیگیری مسئولان و اختصاص اعتبار دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم حضور استاندار همدان را در سومین روز کاری خود در اسدآباد مایه دلگرمی و خرسندی خواند و از ایشان خواست توجه بیشتری به شهرستان اسدآباد داشته باشند.

بهروز نعمتی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه حذف گردنه اسدآباد و ایجاد تونل یکی از مصوبات رئیس جمهور در سفر به استان بوده است، اظهار داشت: رشد هر منطقه بستگی به زیرساخت‌های آن دارد که می‌طلبد مسئولان زیرساخت در هر عرصه‌ای را مهیا کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول