اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه نخست امسال

500 مورد بازدید از طرح‌های عمرانی بویین زهرا ثبت شد

خبرگزاری فارس: شهردار بویین زهرا گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از 500 مورد بازدید نظارت بر طرح‌های توسعه‌‌ای بخش مرکزی این شهرستان به ثبت رسیده است.

500 مورد بازدید از طرح‌های عمرانی بویین زهرا ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی صفری صبح امروز در جلسه توسعه عمرانی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اجرای طرح‌های هادی گامی مؤثر در راستای توسعه همه‌جانبه و زیرساخت‌های شهری است، اظهار کرد: تلاش و دغدغه متولیان شهری باید کاهش مشکلات و معضلات در حوزه مسکن و فعالیت‌های عمرانی بوده و شهروندان نیز در این مسیر یاور و پشتیبانی دایم شهرداری‌ها باشند.

شهردار بویین زهرا با بیان اینکه اعتماد عمومی شهروندان به مسئولان یکی از شاخصه‌های اساسی پیشرفت است، افزود: این مهم تنها در صورتی محقق می‌شود که مسئولان از ظرفیت حد‌اکثری توان و نیروی خویش در راستای توسعه همه‌جانبه شهری استفاده کنند.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری بویین زهرا در نظارت مستمر بر پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری بیش از 500 مورد بازدید مستقیم و غیرمستقیم را از طرح‌ها، پروژه‌ها و نیز ساخت و ساز‌های مسکونی در بخش مرکزی بویین زهرا انجام شد.

شهردار بویین زهرا با بیان اینکه ایران اسلامی در مسیر تحول و توسعه چشم‌گیر قرار گرفته است، عنوان کرد: امروز برنامه‌ریزی از اولویت‌ها و وظایف بسیار خطیر مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی در نقاط مختلف کشور است.

صفری با اشاره به ساماندهی خطوط حمل و نقل شهری در این شهرستان ابراز کرد: طبق تعاملی که تاکنون با واحد حمل و نقل عمومی شهرستان بویین زهرا انجام شده است باید تا پایان سال جاری ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش مرکزی این شهرستان به صورت فعال‌تر بازگشایی و راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های فرهنگی نیز قابل توجه است، اظهار کرد: ایجاد و برپایی ایستگاه‌های نشاط در سطح شهر، حضور در مراسمات و برنامه‌های مذهبی، دعوت از نخبگان وصاحب‌نظران در حوزه فرهنگی و اجتماعی و نیز توسعه امور فرهنگی از اقدامات ویژه‌ای است که توسط این شهرداری در طول سال انجام می‌شود.

شهردار بویین زهرا افزود: در هفته دولت چندین پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرستان بویین زهرا به بهره‌برداری می‌‌رسد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول