اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دولت

چند طرح عمرانی در اسدآباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بزرگداشت دولت چندین پروژه عمرانی در اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

چند طرح عمرانی در اسدآباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، به مناسبت هفته بزرگداشت دولت و در نخستین روز از این هفته با حضور استاندار همدان، مسئولان استانی و شهرستانی چند پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل 90 واحد مسکونی مهر و سیلوی ذخیره و نگهداری گندم است.

عملیات اجرایی پروژه 90 واحدی مهر شاهد شهر اسدآباد از سال 89 در زمینی به مساحت 6 هزار و 200 متر و زیربنای 72 هزار متر مربع در حال ساخت است که در قالب پنج بلوک 15 و 20 واحدی است.

برای ساخت این واحدها 3 میلیارد تومان هزینه شده که از این میزان 22 میلیارد تومان وام واحدها با بهره چهار درصد است و همچنین سهم آورده متقاضیان نیز از 5 میلیون تومان تا 5/11 میلیون تومان است.

این واحدها به متراژ 75 و 85 متری با مشاعات، پارکینگ و راه‌پله به مقدار 105، 110 و 115 متر مربع است.

لازم به ذکر است تاکنون در شهرستان اسدآباد از 2 هزار و 590 واحد مسکن مهر و خودمالکین 608 هزار واحد مسکن مهر در قالب تعاونی مهر سید جمال‌الدین، برق و تامین اجتماعی و مهر شاهد افتتاح شده و یک هزار و 980 واحد در حال ساخت است.

یکی دیگر از پروژه‌های بهره‌برداری شده سیلوی ذخیره و نگهداری گندم و غلات اسدآباد بود که در زمینی به مساحت 3 هزار متر ساخته و ظرفیت ذخیره 42 هزار گندم شامل شش کندو را دارا است که ظرفیت هر یک از آن‌ها 7 هزار تن است و همچنین دو دستگاه باسکول با ظرفیت 12 تن برای ورود و خروجی کامیون‌ها حامل محموله گندم ساخته شده است.

شرکت زرین سیلوی ذخیره و نگهداری گندم اسدآباد برای ساخت این سیلو 2 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده که از این میزان یک میلیارد و 700 میلیون تومان صرف خرید ماشین‌آلات خارجی سیلو و مابقی در بخش داخلی هزینه شده است.

با بهره‌برداری از این پروژه 10 نفر به طور مستقیم و 200 نفر غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول