اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری زنجان برتر شد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان گفت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت رتبه نخست کشوری را از آن خود کرد.

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری زنجان برتر شد

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال گذشته با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های مختلفی در استان زنجان از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری انجام شد.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری چندین برنامه شاخص را برگزار کرد، افزود: این فعالیت‌ها از طریق واحد ارزشیابی و نظارت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان با اشاره به برگزاری موفق جشنواره مدها متان در استان زنجان خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان، این جشنواره به نحو مطلوبی در استان در سال گذشته برگزار شد.

وی کسب رتبه‌های برتر مختلف توسط کانون‌های فرهنگی و هنری زنجان را در جشنواره مهم ارزیابی کرد و گفت: استان زنجان ضمن میزبانی این دوره از مسابقات، مقام‌های مختلفی را کسب کرد.

مقدمی برگزاری جشنواره نرم‌افزاری اصول عقاید را از دیگر برنامه‌های موفق استان برشمرد و افزود: این جشنواره در منطقه شمال‌غرب کشور با حضور پنج استان کشور برگزار شد.

وی از افتتاح 29 باب کانون فرهنگی و هنری در سال گذشته در استان زنجان خبر داد و گفت: 12 کتابخانه مخزن‌دار نیز در سال گذشته در استان راه‌اندازی شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان زنجان با بیان اینکه افتتاح پنج باب کانون فرهنگی و هنری تخصصی از برنامه‌های استان زنجان بود، افزود: اخذ مجوز هشت خانه دیجیتال از دیگر موفقیت‌های استان زنجان محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: در مجموع فعالیت‌های استان زنجان در حوزه‌های مختلف موجب شد تا استان زنجان به عنوان دبیرخانه برتر در میان دبیرخانه‌های کشور انتخاب شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول