اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقای فرهنگی جامعه

40 کانون فرهنگی در مساجد شمال‏شرق تهران فعال شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شمال‏شرق استان تهران از فعالیت 40 کانون فرهنگی و هنری در مساجد این منطقه به منظور ارتقای فرهنگی جامعه خبر داد.

40 کانون فرهنگی در مساجد شمال‏شرق تهران فعال شد

حجت‏الاسلام محسن کرمانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این کانون‏های فرهنگی و هنری تلاش خوبی دارند و اعضای آنها تاکنون در ایام مختلفی نظیر ماه مبارک رمضان در قالب پایگاه‏های بسیج فعالیت‏های قابل توجهی را به انجام رسانده‏اند.

کرمانی اضافه کرد: در شمال‏شرق استان تهران حضور مردم و ارتباط مستمر آنها با ائمه مساجد نسبت به سایر نقاط در شرایط مناسب‏تری قرار دارد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شمال شرق استان تهران از فعالیت نیمی از مساجد شمال‏شرق استان تهران (حوزه علامه طباطبایی) خبر داد.

وی ادامه داد: توفیق به دست آمده در فعالیت نیمی از مساجد شمال‏شرق استان تهران در حالی محقق شده که پراکندگی جمعیتی نواحی مسکونی آن مناطق بسیار زیاد است.

کرمانی اضافه کرد: امیدواریم تا با افزایش سطح امکانات، همه مساجد شمال‏شرق استان تهران در طول سال فعال باشند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شمال‏شرق استان تهران افزود: مساجد حوزه علامه طباطبایی در ایامی ویژه نظیر ماه مبارک رمضان، دهه محرم و ایام ماه صفر به فعالیت 100 درصدی می‏رسند.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول