اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

دولت در مسیر حرکت اولیه خود ثابت‌قدم است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت عدالت‌محور در مسیر حرکت اولیه خود استوار و ثابت‌قدم است و پایدار در مسیری که حکیم فرزانه انقلاب برای آن ترسیم کرده است در حرکت است.

دولت در مسیر حرکت اولیه خود ثابت‌قدم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی عصر شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت در شهرستان لردگان با گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: گفتمان دولت نهم و پس از آن دولت دهم از همان ابتدا بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی بود که دولت با این اهداف فعالیت خود را در راستای اعتلای ایران اسلامی آغاز کرد.

وی تصریح کرد: دولت عدالت‌محور در این مسیر استوار و ثابت‌قدم است و پایدار در مسیری که حکیم فرزانه انقلاب برای آن ترسیم کرده است در حرکت بوده و هفت سال است که در راستای رشد و توسعه کشور تلاش‌ها و اقدامات بسیاری انجام داده است.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری در دوران دولت نهم و دهم در ظرفیت‌های مختلفی چون آب، صنایع تبدیلی، گردشگری، صنایع بزرگ، کشاورزی و باغداری از تحولات چشمگیری برخوردار شد که این امر در رشد و آبادانی استان نقش بسزایی داشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگ و مهمی چون احداث مجتمع پتروشیمی، کارخانه سیمان، جاده خوزستان، سدهای کارون چهار و خرسان در شهرستان لردگان در زمان فعالیت دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: این طرح‌ها لردگان را در مسیر توسعه و آبادانی قرار داده است.

وی به اجرا و بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان لردگان اشاره کرد و افزود: زایشگاه این بیمارستان با زیربنای 460 متر مربع و ظرفیت 21 تخت با صرف 280 میلیون ریال اعتبار در این شهرستان احداث و تکمیل شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی بخش آی‎سی‎یو بیمارستان لردگان با چهار تخت را از جمله دیگر بخش‌های طرح توسعه این بیمارستان عنوان و تأکید کرد: برای خرید تجهیزات این بخش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار و به منظور آماده‌سازی موقت بخش نیز 22 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

عنابستانی به ایجاد بخش‌های پاتولوژی و ایزوله با صرف یک میلیارد و 400 میلیون ریال اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی سیستم فن‌آوری اطلاعات یکی دیگر از مراحل توسعه طرح بیمارستان شهدای لردگان بوده که برای بخش سخت‌افزاری آن یک میلیارد ریال و بخش نرم‌افزاری نیز 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

وی در ادامه از راه‎اندازی سیستم امحای زباله و ساخت سردخانه جدید در طرح توسعه این بیمارستان با 35 میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: 650 میلیون ریال اعتبار هم برای خرید و نصب دستگاه ویژه این بخش هزینه شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به اتمام عملیات ساخت ساختمان پزشکان متخصص لردگان و آغاز بهره‌برداری از آن اشاره کرد و افزود: برای بهره‎برداری از این ساختمان که با 700 متر مربع زیربنا و در شش طبقه احداث شده، 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

عنابستانی همچنین به بهره‎مندی دو روستای شاه‌نجف و دره نامداری در شهرستان لردگان از نعمت گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: برای گازدار شدن این دو روستا که بالغ بر 400 خانواده را در خود جای داده‌اند، افزون بر 9 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول