اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان خبر داد

برگزاری جلسات ورزشی با حضور رؤسای مشورتی نمایندگان آبادان

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت مدیره کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان از برگزاری جلسات با هدف توسعه ابعاد ورزش شهرستان با حضور رؤسای مشورتی نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

برگزاری جلسات ورزشی با حضور رؤسای مشورتی نمایندگان آبادان

ناصر گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: مسائل ورزشی شهرستان همواره یکی از دغدغه‌های مردم آبادان بوده زیرا دوستداران و علاقمندان به ورزش در این خطه بسیار زیاد هستند.

وی افزود: در همین راستا در نظر داریم که جلسات متعددی را با حضور مسئولان شهری در راستای رفع مشکلات پیش‌روی ورزش شهرستان برگزار کنیم.

سخنگوی هیئت مدیره کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان تصریح کرد: در راستای برگزاری این جلسات، نخستین نشست را با نماینده مردم آبادان در مجلس، محمد سعید انصاری برگزار کردیم.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه اضافه کرد: در این نشست در خصوص پیگیری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان تبادل نظر شد که البته در راستای رفع این مشکل قول مساعدت داده شد.

گودرزی بیان کرد: همچنین در این جلسه عنوان شد که شورایی در راستای پیشبرد اهداف ورزش شهرستان با حضور رؤسای مشورتی نمایندگان مردم آبادان در مجلس تشکیل شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین شورایی ادامه داد: در این شورا به راحتی می‌توان مشکلات ورزش شهرستان را پیگیری و در راستای رفع آنها راهکارهای مؤثری ارائه و ترتیب اثر داد.

*زیرساخت‌های فوتبال آبادان مهیا نیست

سخنگوی هیئت مدیره کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های فوتبال در این شهرستان مهیا نیست و مسئولان شهری باید در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: توجه به ایجاد زیرساخت‌های فوتبال در آبادان نیز یکی از مواردی بود که در نشست فوق مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و مقرر شد که از طریق کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان نقاطی برای تمرین فوتبال جوانان این منطقه مشخص و با حمایت وزارت ورزش و جوانان تأمین اعتبار شود.

گودرزی همچنین با اشاره به دیگر موارد عنوان شده در این نشست بیان کرد: با توجه به نتایج بدی که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بازی‌های اخیر خود به‌دست آورده این کانون بی‌تفاوت نبوده و آمادگی و حمایت خود را برای انجام هر کار و اقدامی در راستای تقویت این تیم اعلام می‌کند.

وی اضافه کرد: باید مجموعه مدیران تیم فوتبال نفت آبادان و هواداران همه تلاش خود را برای برون رفت این تیم از شرایط بحرانی فعلی انجام دهند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول