اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

آرزوی امام پیرامون صدور انقلاب در حال وقوع است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: با تحقق بیداری اسلامی در جهان شاهد صدور انقلاب که همان آرزوی امام خمینی (ره) بود، هستیم.

آرزوی امام پیرامون صدور انقلاب در حال وقوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسحاق دستگزین ظهر امروز در جمع نمازگزاران اهل سنت در این شهر، ضمن تشریح عملکرد دولت نهم و دهم، وحدت را رمز موفقیت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: از آغاز انقلاب تاکنون هر کس وحدت کلمه را که از خواسته‌های موکد امام راحل بود، در دستور کار خود قرار داده توانسته است در قلب مردم نفوذ کند و در خدمت‌رسانی به مردم موفق باشد.

به گفته وی، دولت احمدی‌نژاد نیز با آغاز سفرهای استانی به تبعیت از مقام معظم رهبری و حضور در متن مردم توانست وحدت، شور و نشاط وصف ناپذیری از امید را در دل ملت ایران زنده کند.

این مسئول اضافه کرد: در واقع احمدی‌نژاد با سفرهای استانی خدمت بی‌منت را در میان مسئولان نهادینه کرد.

وی پیشرفت‌های علمی در زمینه هسته‌ای، نانو، هوا فضا، کسب رتبه‌های برتر علمی و ایجاد زیرساخت‌های کشور از قبیل راه، مسکن مهر و هدفمندی یارانه‌ها را از خدمات ارزنده این دولت عنوان کرد.

دستگزین گفت: خدمات دولت احمدی‌نژاد به ویژه در زمینه عمرانی با هیچ یک از دولت‌ها قابل مقایسه نیست و این همه پیشرفت اراده مسئولان نظام برای آبادانی کشور را نشان می‌دهد.

این مسئول همچنین به وضعیت بندرعباس قبل از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: مردم بندرعباس در قبل از انقلاب از داشتن آب آشامیدنی سالم نیز محروم بودند و از سه لوله آبی که در محلات شیر اول، شیر دوم و شیر سوم وجود داشت آب آشامیدنی خود را تامین می‌کردند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان حضور پرشور برادران اهل سنت در دفاع از میهن اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس  همراه با برادران تشیع را غیر‌قابل توصیف خواند و گفت: مردم شیعه و سنی ایران اسلامی در طول دفاع مقدس چنان سیلی محکمی به استکبار زدند که تا امروز دشمنان نظام حتی فکر جنگ با ایران را هم نمی‌توانند در سر بپرورانند.

دستگزین بیداری اسلامی منطقه را برگرفته از انقلاب ایران و نتیجه خون پاک شهدای نظام دانست و اظهار داشت: امروز خون صدها هزار شهید ایران اسلامی به ثمر نشسته و انقلاب‌های منطقه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است که این امر همان آرزوی امام خمینی (ره) در صدور انقلاب بوده که به وقوع پیوسته است.

دستگزین همچنین یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشت و افزود: هرمزگان 90 شهید کارمند تقدیم نظام کرده است که در طول هفته دولت به نحو شایسته از خانواده‌های شهدای کارمند استان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول