اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان قم:

صادرات غیر نفتی قم در حوزه مکتوبات باید جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: استان قم با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه صادرات غیر نفتی به ویژه در حوزه مکتوبات می‌تواند ایفای نقش کند.

صادرات غیر نفتی قم در حوزه مکتوبات باید جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار، حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: صادرات استان قم در سه ماهه نخست امسال بیش از 36 میلیون دلار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: این گوشه‌ای از کار است و اکنون شاهدیم علاوه بر رشد علمی در استان به ویژه در حوزه‌های علمیه، در بخش نرم‌افزاری رشد خوبی صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه صادرات غیرنفتی گفت: صادرات غیر نفتی از جمله بیشترین مباحثی بوده که مقام معظم رهبری نسبت به آن دغدغه دارند و قم همچنین در این زمینه فعال است و در بخش صادرات مکتوب، کتاب، جزوه و به ویژه در بخش نرم‌افزار همچنین می‌تواند برای ما بارقه‌های امید را زنده کند.

وی خاطر نشان کرد: با سنجش فعالیت‌های علمی رشد خوبی در بخش‌های دانشگاهی، حوزوی و علوم انسانی استان مشاهده می‌شود.

نجاریان‌زاده به نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اشاره کرد و افزود: استان قم در زمینه‌های منبت‌کاری، نجاری و تولید فرش از گذشته دارای ظرفیت فراوانی بوده بنابراین اگر استعدادهای استان در این زمینه به کار گرفته شود استان قم بیش از پیش شکوفا می‌شود.

وی یادآور شد: کتاب‌ها، قلم‌ها، تحقیقات و پژوهشکده‌ها به ویژه در بخش علوم انسانی در این نمایشگاه جالب و منحصر به فرد بود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول