اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بانه:

انجمن خیرین کتابخانه‌ساز بانه تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بانه از تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در این شهرستان خبر داد.

انجمن خیرین کتابخانه‌ساز بانه تشکیل می‌شود

صفر حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اقدامات مقدماتی برای تشکیل انجمن مذکور انجام شده است و پس از طی مراحل قانونی فعالیت آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: جلسات اولیه برای راه‌اندازی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز بانه با حضور فعالان این حوزه برگزار شده است و بر اساس آن هیئت امنا، مدیرعامل، بازرسان و اعضا مشخص شده‌اند.

مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بانه، شناسایی و جذب خیرین برای حمایت از این نهاد فرهنگی را از اهداف تشکیل انجمن مذکور برشمرد و گفت: کتابخانه‌ها به عنوان نهادی اثرگذار در جامعه به شدت نیازمند حمایت هستند.

حسین‌زاده بیان کرد: جلب نظر خیرین برای حمایت‌های مادی و معنوی از کتابخانه‌های عمومی بسیار مهم است که در صورت نیل به این هدف شاهد توسعه بیشتر کتابخانه‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش کتابخانه‌های عمومی در توسعه فرهنگی کشور، اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی به عنوان نهادی غیردولتی تاثیر بسیار مهمی بر روند حرکت جوامع دارد و با توجه به این وظیفه اساسی به شدت نیازمند حمایت مسئولان و مردم است.

مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی بانه با اشاره به وضعیت فعلی کتابخانه‌ها در این شهرستان عنوان کرد: در حال حاضر بانه دارای پنج کتابخانه عمومی نهادی و سه کتابخانه عمومی مشارکتی است.

وی در پایان با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 7 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بانه عضویت دارند، اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان دارای 60 هزار نسخه کتاب با موضوعات مختلف است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول