اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر:

شرکت توانیر برق 28‌ میلیون مشترک را ‌تامین می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: در زمینه تولید برق رشد خوبی داریم و برق 28 میلیون مشترک در کشور را تامین می‌کنیم.

شرکت توانیر برق 28‌ میلیون مشترک را ‌تامین می‌کند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، غلامرضا خوش‌خلق عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه که در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌جاری 43 هزار و 337 مگاوات برق در اوج مصرف کشور صرف شده و اوج مصرف که در گذشته شب بود به روز تغییر یافته است، لذا باید شرکت توانیر نیز در زمینه پیک‌های تامین برق فعالیت خود را تغییر دهد.

خوش‌خلق تصریح کرد: در زمینه تولید برق رشد خوبی داریم و برق 28 میلیون مشترک در کشور را تامین می‌کنیم، بنابراین باید برای انجام کار بتوانیم تعامل خوبی با مردم در تامین برق داشته باشیم و یک شبکه به‌هم پیوسته، با همدلی در کنار هم قرار بگیریم.

وی از فعالان صنعت برق، به‌ویژه فعالیت‌های خوب انجام شده در استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: مهندس مرادی‌مجد نیز در حوزه توزیع فعالیت داشتند و شناخت خوبی در این عرصه با توجه به توان علمی بالا دارند.

خوش‌خلق وصول مطالبات را در سال گذشته 88 درصد اعلام و تصریح کرد: منابع مالی ما از فروش انرِژی و انشعاب است، چراکه ما در زمینه هزینه انشعاباتی که از مردم می‌گیریم 4 برابر آن هزینه صرف می‌کنیم و این درآمدهاست که باعث چرخش در صنعت برق و رونق فعالیت‌های این صنعت می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری هجدهمین کنفرانس علمی صنعت برق در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برگزاری این کنفرانس همکاری همه‌جانبه استان را به‌طور جدی می‌طلبد، لذا باید شرایط برگزاری مناسب و به‌جا برای این کنفرانس مهیا شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تاکید کرد: توزیع برق یک ظرفیت نهفته است که در صورت شکوفایی می‌تواند جایگاه خود را در داخل و خارج به‌دست آورد.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از محمدمهدی قربی به‌خاطر فعالیت‌هایش تقدیر و علی‌مراد مرادی‌مجد به‌عنوان مدیر عامل شرکت توزیع برق استان معرفی شد.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول