اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/ مردم همواره قدردان مسئولان تلاشگرند

قدردانی ویژه مردم از برق گلستان در پرداخت خسارت نوسانات برق شهری

خبرگزاری فارس: مردم منطقه ایرانمهر از تفکر مدیریتی شایسته قاسم شهابی مدیرعامل شرکت برق گلستان در پرداخت خسارات ناشی از نوسانات برق شهری تشکر و قدردانی کردند.

قدردانی ویژه مردم از برق گلستان در پرداخت خسارت نوسانات برق شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مدتی پیش خسارات ناشی از نوسانات برق شهری در منطقه ایرانمهر شهرستان گرگان خساراتی بر جای گذاشت که با تدبیر مدیرعامل شرکت برق استان لبخند رضایت را بر لبان مردم این منطقه نشاند و این اقدام شایسته نشان داد که مسئولان همواره در امر خدمت‎رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کنند.

هفته دولت فرصت مناسبی برای ارج نهادن به نتیجه تلاش‎های صادقانه مسئولان متعهد و ولایت‌مدار است لذا همین امر سبب شد تا ما نیز در سایه رسالت خطیر خبررسانی از تلاش‎های مدیرعامل شرکت برق استان گلستان قدردانی کرده و از ارائه خدمات بی‎شائبه آنان نسبت به مردم تشکر کنیم.

همانطور که یکی از دلایل ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه و شبانه‎روزی آنان به مردم و نظام بوده است امیدواریم همه مسئولان استان با الگو قرار دادن این شهیدان در ارائه بهترین خدمات به مردم تلاش کنند.

مسئولان همواره باید بدانند که خدمت شایسته به مردم ارزشمندترین نعمت خداوندی است که این فرصت گرانبها نصیب هر مدیر و مسئولی نمی‎شود که بدون منت برای مردم خدمت کرده و شاکر خداوند متعال باشد که این مهم یکی از برجستگی‎های مدیرعامل شرکت برق گلستان است.

معتقدیم که باید خدماتی که از سوی مسئولان به منصه ظهور می‎رسد به خوبی منعکس شده تا نمونه این الگوی موفق در جامعه نهادینه شود تا مسئولان و دولتمردان با تمام توان و امکانات خود در توسعه عدالت رفاهی و اجتماعی بکوشند.

در این میان نقش خبرنگاران نیز که به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و همیشه مشکلات مردم را بهتر از مسئولان می‎بینند بر هیچکس پوشیده نیست و این صاحبان قلم همواره نقش برجسته‎ای در شناسایی و انتقال مشکلات به مسئولان در راستای پیگیری آن دارند تا در سایه این توجهات، مردم از بهترین خدمات بهره‎مند شوند.

============

یادداشت از زهره رجبـی 

============

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول