اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گناباد:

بیش از 1000 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی برق ایران در گناباد ارسال شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: تعداد هزار و 86 مقاله از 30 استان کشور به کنفرانس ملی برق ایران ارسال شده است.

بیش از 1000 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی برق ایران در گناباد ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، آصف زارع صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران گناباد که در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: نخستین کنفرانس ملی برق ایران در سال 85 در گناباد برگزار شد و به دنبال موفقیت آن دومین کنفرانس ملی برق ایران در سال 88، سومین کنفرانس در سال 90 و چهارمین کنفرانس ملی برق ایران در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد افزود: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود شهرستان گناباد، از امسال کنفرانس ملی برق ایران در گناباد سالانه برگزار و هر سال یک محور به محورهای کنفرانس اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون تعداد یک‌ هزار و 86 مقاله از 30 استان کشور دریافت شده که نشان دهنده ملی بودن این کنفرانس بوده و از این تعداد، 470 مقاله توسط کمیته علمی که متشکل از 57 نفر اساتید برجسته از دانشگاه‌های مختلف کشور است بررسی و داوری شد.

زارع افزود: 3 استان خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبی بیشترین تعداد مقالات را ارائه کردند و این در حالی است که بیش از 10 درصد مقالات ارائه شده از واحد گناباد است.

وی گفت: آمار تعداد مقالات ارسالی به چهارمین کنفرانس ملی برق ایران رشد چشم‌گیری نسبت به سال گذشته نداشته است چرا که در سال‌های گذشته تشویقی‌های دانشگاه به مقالات ارائه شده بسیار متنوع بوده است اما از دی ماه گذشته هیچ تشویقی برای هیچ یک از مقالات در نظر گرفته نشد و این امر سبب کاهش تعداد مقالات ارسالی شد.

وی بیان داشت: در 3 کنفرانس قبل بانک اطلاعاتی از اساتید و دانشجویان مختلف تهیه شد و حدود 2 هزار ایمیل از اساتید و دانشجویان جمع‌آوری شد که به منظور فراخوان و ارسال مقاله برای چهارمین کنفرانس ملی برق ایران به این افراد ایمیل زده شد.

زارع تصریح کرد: تمام کارهای چهارمین کنفرانس ملی برق ایران در گناباد کاملاً الکترونیکی انجام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد افزود: دانشگاه صنعتی شریف درخواست انتقال تجربیات دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در انجام کنفرانس‌های ملی برق ایران را برای اجرای کنفرانس برق داشتند و این نشان دهنده این است که در اجرای این کنفرانس‌ها کار مطلوب انجام شده و حجم اطلاع‌رسانی بسیار زیاد بوده است.

زارع با بیان اینکه چهارمین کنفرانس ملی برق ایران در 3 روز در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار می‌شود، افزود: افتتاحیه این مراسم روز سه‌شنبه همین هفته است و در 9 محور اظهار مقاله خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد بیان داشت: از آنجا که بخش عمده مهمانان کنفرانس دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند در این کنفرانس نیاز مالی به استفاده از امکانات سایر دستگاه‌ها نبوده و حدود 50 درصد از هزینه‌های انجام شده توسط کسانی که ارائه مقاله کنند، هزینه می‌شود.

وی اظهار داشت: بعد از کنفرانس ملی برق ایران که مجموعه دولتی ایران برگزار می‌کند از نظر جامعیت دانشگاه آزاد اسلامی دومین برگزار کننده بوده و این کنفرانس معتبرترین کنفرانس خواهد بود که در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

زارع در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به طور متوسط سالانه 2 کنفرانس ملی برگزار می‌کند و با توجه به پویایی و رشد دانشگاه آزاد اسلامی گناباد باید یک کنفرانس یا همایش تخصصی هر فصل در دانشگاه برگزار و به این وسیله دانشجویان و اساتید درگیر شوند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول