اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر کمیته امداد ‌بویین‌زهرا خبر داد

پرداخت 13 میلیارد ریال زکات در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 13 میلیارد ریال زکات در سال گذشته در این شهرستان از سوی مردم پرداخت شد.

پرداخت 13 میلیارد ریال زکات در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌‌الله غلامی ‌در جلسه کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 13 میلیارد ریال زکات در این شهرستان جمع‌آوری شد، اظهار کرد: تعاون و کمک به افراد ناتوان و محروم از وظایف ذاتی مسلمانان و همه ملت‌ها است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا افزود: جمع‌آوری این مقدار زکات در سال گذشته رشد بسیار خوبی را در مقایسه با سال‌های گذشته‌ نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا در سال گذشته رتبه نخست جمع‌آوری زکات در بخش‌ها را از آن خود کرد، یادآور شد: بسیاری از طرح‌های کمیته‌ امداد با مشارکت همگانی شهروندان با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت ایجاد اماکن مختلف برای جمع‌آوری مشارکت‌های شهروندان در طول سال عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از نهاد‌های اصلی کشور و متولی بحث حمایت از اقشار ضعیف و کم‌ درآمد نیازمند یاری است.

غلامی با بیان اینکه بنا به فرموده امام خمینی (ره) مستضعفان وارثان اصلی انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: مسئولان نظام اسلامی باید همواره سعی داشته باشند تا با ایجاد وحدت و همدلی بین مردم در راستای اشاعه فرهنگ مقاومت و تلاش به مفهوم خود گام برداشته و اقتدار و عزت نظام اسلامی را پایدار‌تر کنند.

وی ادامه داد: معاونت‌های مختلف کمیته امداد شهرستان بویین زهرا در طول سال این آمادگی را دارند تا ضمن جمع‌آوری کمک‌های مردمی عرصه را برای حمایت از نیازمندان مهیا کنند.

غلامی عنوان کرد: لازم است تا فضایی در شهرستان بویین زهرا آماده شود تا بتوان ایتام بیشتری را زیر پوشش‌ حمایت‌های مادی و معنوی قرار داد و موجب دلگرمی و خشنودی آنان شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول