اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:

بیمه شاغلان صنایع‌دستی برقرار شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در این حوزه صنایع‌دستی برای اولین بار سال گذشته همت کرده و بیمه شاغلان صنایع‌دستی را برقرار و مشکلات پیش روی آن مرتفع شد.

بیمه شاغلان صنایع‌دستی برقرار شده است

بهروز ندایی امروز در حاشیه مراسم گشایش نمایشگاه صنایع‌دستی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 90 هزار صنعتگر و هنرمند شناسایی شده و فعال در حوزه صنایع‌دستی داریم که سعی می‌‌کنیم در حد امکان با ارائه خدمات مطلوب به آنها از این هنر صنعت ایرانی حمایت کنیم.

وی افزود: به میمنت هفته دولت و همچنین اوج سفرهای تابستانی نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی با حضور 28 استان کشور به مدت پنج روز در مجتمع شوراسنتر اردبیل برقرار است تا علاقمندان بتوانند از آخرین تولیدات صنایع‌دستی کشور بازدید کرده و در صورت نیاز خرید کنند.

این مسئول در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه ابراز داشت: در کنار بهره‌برداری از این فضای به وجود آمده برای معرفی محصولات صنایع‌دستی در رشته‌‌های مختلف، امیدواریم مدت ماندگاری گردشگران و مسافران ورودی به استان را با تدارک چنین نمایشگاه‌هایی افزایش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل ایجاد تعامل و همسویی هنرمندان سراسر کشور را در عرضه بهترین و مرغوب‌ترین محصولات صنایع‌دستی یادآور شد و گفت: هرگونه خرید و فروش در این نمایشگاه آزاد است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 14 تا 21 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

دبیر کارگروه توسعه گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به حضور و ورود میلیونی گردشگران در روزهای اخیر با توجه به تعطیلات پایتخت و آخرین روزهای فصل تابستان در شهرها و مناطق مختلف استان اردبیل اشاره کرد.

بهروز ندایی اظهار داشت: علاوه بر برپایی این نمایشگاه، فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های ثابت صنایع‌دستی را نیز در اردبیل و سرعین در این ایام دایر کردیم تا علاقمندان از این فرصت پیش آمده نیز استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل در پایان ابراز داشت: در سالی که مزین به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است بهترین فرصت است تا با بها دادن به تولیدات صنایع‌دستی بتوانیم هم مشکل بیکاری را برطرف کنیم و هم به تقویت جبهه تولید داخلی و جذب سرمایه‌گذاری‌ها همت داشته باشیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول