اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

داشتن منش شهید رجایی افتخار هر دولتی است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: همه دولت‌ها افتخار می‎کنند منش و مشی دولت شهید رجایی را داشته باشند و شهیدان رجایی و باهنر برای همیشه در تاریخ انقلاب الگو خواهند ماند.

داشتن منش شهید رجایی افتخار هر دولتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن زارع پیش از ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: علت موفقیت و ماندگاری دولت شهید رجایی این است که برای خدا کار می‎کرد و کاری که برای خدا باشد شکست، خستگی و ناامیدی ندارد.

وی افزود: شهید رجایی مقلد و مطیع امام راحل بود و رجایی خدمتگزاری مخلص و با مردم بسیار متواضع بود و امام راحل بهترین تعابیر را در مورد رجایی و دولت او بکار ‏برد.

زارع اضافه کرد: امروز افتخار می‎کنیم که مقام معظم رهبری نیز تعابیری نظیر دولت خدمت، دولت تلاش، دولت ارزش‏های انقلاب، دولت مردمی و دولت کارهای بزرگ را برای دولت دهم بکار می‏برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر یادآور شد: خدمتگزاری در این دولت مایه مباهات و افتخار است و شاهد ارائه خدمات بزرگی از طرف دولت بوده‎ایم.

وی اضافه کرد: شاید خدماتی که در طول یک سال توسط دولت انجام شده به اندازه تمام عمر رژیم شاه بوده است و مردم از خدمات و نعمت‎های نظام استفاده می‎کنند.

زارع ادامه داد: برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در تهران آمریکا، اسرائیل و ایادی غرب را به شدت عصبانی کرده است و بدون شک برگزاری این اجلاس در تهران و نتایج آن برای ایران و کشورهای عضو بسیار پر بار خواهد بود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول