اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری تهران:

دولت با استکبارستیزی به استقبال عدم تعهد می‏رود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: دولت با همان روحیه استکبارستیزی خود به استقبال جنبش عدم تعهد می‏رود.

دولت با استکبارستیزی به استقبال عدم تعهد می‏رود

علی‏‏اکبر فدایی در حاشیه نمایشگاه «دستاوردهای دولت» شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت فرصتی برای پاسداشت زحمات دولتمردان است.

وی ادامه داد: علاوه بر این دو شهید به عنوان اسوه‏های تقوا و خدمت، نزدیک به 15 هزار شهید کارمند در سراسر کشور در راه اسلام و انقلاب جان ارزشمند خود را تقدیم کرده‏اند.

فدایی اضافه کرد: البته زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای کارمند و در راس آنها شهیدان باهنر و رجایی تنها به برگزاری مراسم و همایش منتهی نمی‏شود.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تهران افزود: الگویی خدمتی که این دو شهید را به عناصری جاودان در تاریخ تبدیل کرد باید به عنوان شیوه عملی سایر دولت‏ها نیز قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت‏های نهم و دهم بر اساس فرمایشات روزهای گذشته رهبر فرزانه انقلاب و از سوی ایشان به ویژگی خدمتگزاری معرفی شد.

فدایی اضافه کرد: وجود چنین ارزیابی ارزشمندی از سوی معظم‏له در سال هشتم و انتهایی دولت دهم به واقع تحسین‏برانگیز است.

این مسئول گفت: آنچه شهیدان باهنر و رجایی را در تاریخ جاودانه کرد، الگوی خدمت آنها به مردم بود.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تهران با اشاره به دیگر بیانات گرانسنگ رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‏هایی که از سوی ایشان درخصوص دولت‏های نهم و دهم مورد اشاره قرار گرفت، استکبارستیزی بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت دهم با همین روحیه استکبارستیزی مورد تایید رهبر فرزانه انقلاب به استقبال سران جنبش عدم تعهد می‏رود.

فدایی اضافه کرد: تبلیغات استکبار جهانی به همراه ایادی منطقه‏ای و جهانی خود علیه نظام مقدس اسلامی با مضمون تضعیف جایگاه کشورمان در عرصه‏های بین‏المللی در سایه برگزاری این اجلاس خنثی شد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تهران افزود: از امروز 120 کشور عضو جنبش عدم تعهد، 15 سازمان بین‏المللی و 18 کشور ناظر در کشورمان حضور به هم می‏رسانند.

وی ادامه داد: امت اسلامی ایران نیز همچون هفت سال گذشته همچنان پشتیبان دولت هستند تا این مجموعه با روحیه‏ای خدمتی به تلاش و حرکت ادامه دهد.

فدایی اضافه کرد: بر اساس اعلام برنامه‏های مقدماتی اجلاس جنبش عدم تعهد قرار است تا نمایشگاهی از دستاوردهای دولت در محل برگزاری این رویداد به نمایش گذاشته شود.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تهران افزود: در طول 33 سال گذشته اقدامات نظام مقدس اسلامی بی‏شک چشم همه جهان را به خود خیره می‏سازد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول