اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی:

نظارت بر رستوران‌ها و مساجد بین راهی خراسان‌شمالی تسریع شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: نظارت بر رستوران‌ها و مساجد بین راهی این استان تسریع شود.

نظارت بر رستوران‌ها و مساجد بین راهی خراسان‌شمالی تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی، سید کریم سجادی در نشست دور دوم سفرهای تابستانی گفت: با ارایه تسهیلات به واحدهای اقامتی و بین راهی استان زمینه بهسازی آن‌ها را فراهم کنید.

وی اظهار کرد: تمامی افراد عضو ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی تمام تلاش خود را انجام دهند تا سفری امن و سالم برای مسافران فراهم شود.

سجادی همچنین از شهرداری بجنورد خواست نسبت به نصب علایم راهنما در مسیرهای این شهر اقدام کند تا مسافران و مردم برای تردد در این شهر دچار مشکل و سردرگمی نشوند.

وی بر فرهنگ‌سازی رسانه‌ها نیز برای رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی به مردم تاکید کرد.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفر خراسان‌شمالی تصریح کرد: به لحاظ زیرساخت‌های ضعیف در حوزه راه‌های استان به ویژه در محور ‌آشخانه به جنگل گلستان، شاهد وقوع تصادف‌های مرگباری هستیم که امید است با بهره برداری از طرح بزرگراه

بجنورد ـ جنگل گلستان این مشکل به حداقل برسد.

وی با انتقاد از تأخیر در انتقال اجساد جاده‌ای خواستار تسریع در این امر شد و گفت: هم اکنون تعیین متوالی ساماندهی و انتقال اجساد جاده‌ای در شهرستان‌ها به فرمانداران تفویض شده و آنان باید بر حسب توانمندی یکی از ارگان‌های شهرداری،دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس را برای این امر تعیین کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی نیز  در این نشست حمل اجساد صحنه تصادف را طبق مصوبه وزارت کشور مربوط به دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و گفت: قریب به دو سال است که این مصوبه به دانشگاه علوم پزشکی استان ابلاغ شده اما تاکنون در این زمینه اقدامی انجام نشده است.

علی کاظمی حمل اجساد صحنه تصادفات محورهای ارتباطی در خراسان‌شمالی را یکی از معضلات استان برشمرد و افزود:‌ دانشگاه علوم پزشکی باید سریع‌تر نسبت به تأمین خودروهای مورد نیاز برای حمل اجساد در صحنه تصادف اقدام کند.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی نیز در این نشست از آمادگی این فرماندهی برای ارایه خدمات به مسافران و زائران امام هشتم (ع) در طرح دوم سفر تابستانی خبر داد و گفت: پلیس با افزایش دو برابری نیروهای خود، مشغول ارایه خدمت به مسافران و زایران امام هشتم است.

صفوه‌الله محمدی‌ با اشاره به اینکه 70 درصد از تصادفات رانندگی استان در محور بجنورد ـ جنگل گلستان روی می‌دهد، افزود: حضور پلیس در این مسیر بسیار پررنگ است.

وی خواستار مسدود کردن دوربرگردان‌های غیراستاندارد در مسیر تردد مسافران و زائران امام هشتم (ع) در حدفاصل فاروج تا بجنورد شد.

انتهای پیام/ع30 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول