اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان چرداول:

جنبش عدم تعهد به دنبال گشایش افق‌هایی جدید برای جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شیروان چرداول گفت:جنبش عدم تعهد به دنبال گشایش افق‌هایی جدید برای جهان است .

جنبش عدم تعهد به دنبال گشایش افق‌هایی جدید برای جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدجواد شریفی صبح امروز در یادواره شهداء دولت در شیروان چرداول در اجتماع با شکوه مردم اظهار داشت: ایران کشور بزرگی است و حضور این کشور می‌تواند در حل بحران‌های جهانی علی الخصوص خاورمیانه کمک بزرگی باشد.

وی با اشاره به میزبانی کشور ایران از اجلاس کشورهای عدم تعهد ادامه داد: جنبش عدم تعهد به دنبال گشایش افق‌هایی جدید برای جهان است و جمهوری اسلامی ایران پرچمدار این حرکت نوین است.

این مسئول با اشاره به تبلیغات گسترده و صرف هزینه‌های گزاف در جهت انزوای جمهوری اسلامی در آستانه اجلاس بزرگ عدم تعهد توسط آمریکا و اسرائیل اضافه کرد: اقتدار ایران در برگزاری این اجلاس بزرگ سبب انزوای آمریکا و اسرائیل شده است.

شریفی با اشاره به بیداری اسلامی و الگوبرداری کشورهای استقلال طلب از استقلال و ثبات پایدار ایران اسلامی تصریح کرد: اجلاس جنبش عدم تعهد به میزبانی و ریاست جمهوری اسلامی مایه امید کشورهای استقلال طلب است.

فرماندار شیروان چرداول رمز موفقیت جمهوری اسلامی را وجود ولایت فقیه در راس حکومت و مدیریت عالمانه و پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: فرهنگ ساده زیستی، مبارزه با ظلم ستیزی، احترام به کرامت انسانی و حقوق مسلم انسان به عنوان اصول راهبردی جمهوری اسلامی در رأس این اجلاس است.

وی با اشاره به وجود 120 کشور عمده در این اجلاس و قدرت تصمیم‌گیری جهانی آنها ادامه داد: امتیاز بزرگ این جنبش گستردگی حوزه جغرافیایی اعضاء آن است.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های هفته دولت اضافه کرد: در هفته دولت 38 طرح و پروژه در شیروان چرداول با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 190 میلیون تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد که نوید رشد و توسعه هر چه بیشتر و بهتر شیروان چرداول در آینده‌‌ای نزدیک خواهد داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول